Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Mar 23, 2009

Poligami Ulama Melayu.

bro,
lu rasa lu nak itot atuk lu tak?
kawen 2?....hehe



Kata gua hari ni ialah wa takmo. Malah wa anti poligami ala Melayu, ala ulama Melayu.

Poligami cam pcik gua Al-Arqam atau Hamas wa sokong. Baru buleh sebut sunnah. Kawin dengan janda atau mana2 wanita yang kesulitan.

Kata gua hari ni (masa depan tak tau la), kalau sebut poligami ala ulama Melayu, wa ludah jer muka dia. Muahahaha. Meluat beb!

4 comments:

uma said...

apa susah..
lu jgn ambil poligami ala melayu,ala ulama melayu...hehe

poligami ala melayu,
lu kasi kat wa...haha
tp jgn lah ludah muka wa lak...haha
wa melayu ,bro....haha
sapa lg nak ptahankan poligami ala melayu ni...haha

AdukaTaruna said...

Jangan mati adat bro. Bio mati anak. Jangan hapuskan bahasa ibunda. wakakakaka.

maymot said...

Poligami ala Arqam..??

Ok ke poligami ala arqam tu..
:@
Cam sama jek ngan poligami melayu yg uma nak pertahan...haha

-->> Meh skype ngan akak kalo korang nak list pompuan2 yg dalam kesulitan ngan para jando..

Anonymous said...

hehehe..... poligami yer..... marah nanti kak maymot kite tu..... orang pompuan ni sensitip sebut pasal nikah ramai ni....

-abanghensem