Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Mar 18, 2009

PKR sama jer dengan PAS..

coward Pictures, Images and Photos
tak payah kutuk pkr la.. pas kau ingat tiada puak ke? Erdogan tu apa? lu pun selalu kutuk pas gak.
Oleh : AdukaTaruna

Ni mamat mental mana la ni. Hehe. Macam ada satu mamat guna nama lancau tuh. Mati2 suh wa dedahkan identiti. Nak belasah gua. Hahaha. Lawak gile. Dia tak tau ke yang gua ada black belt judo kaler kuning? Kah kah kah.

Dia la dedahkan identiti. Senang wa jumpa minta dibelasah. Hadoi.... tahun 2009 di medium BR pun ada lagi org camni. Kalau medium bukan BR, biasalah tahap jakun.

Yang ni pulak minta wa tak payah kutuk pkr. Kalau atas sebab PRK, wa terima gak intelek dia. Ini pasal pas pun sama gak dengan pkr. Lepas tu dia boleh cakap, yang gua pun kutuk pas gak tuh. Adeh... krisis falsafah dia nih. Sepatutnya gua kutuk PAS juga adalah hujah gua, bukan hujah dia. Ni mesti ada masalah rumahtangga nih. Haha.

Perbezaan kutuk PAS dan kutuk PKR.

Meh sini wa bagi nampak sket. Kesian gua. Kutuk PKR bertajuk integrity, bertajuk moral, bertajuk kualiti.

Kutuk PAS pula bertajuk dasar, bertajuk strategi. PAS tak main la masalah2 seks, liwat, rasuah ni beb. Ni masalah gen paling hina skali. Tahap Abrab zaman jahiliyah punya. Memang tak mustahil, tapi sukar lah.

Masalah PAS ialah masalah intelek, masalah policy, masalah strategi-taktikal. Sampai tahap ini malasah PAS beb. Masalah UMNO dan PKR masih masalah tahap hina skali. Wa malas ulas panjang, bebaskan otak anda sebentar, dan telan dengan terbuka.

6 comments:

Anonymous said...

malaun pkr mana yang kutuk lu ni aduka, waa nak kasi ayat-ayat cinta sikit biar dia tangkap leleh...dia ingat pkr tu bersih macam tepung gandum kaa... suh dia tengok cermin dulu...

fanatik A

perunding said...

aduka,
wa pun sama jugak kena..
wa tak kutuk umno,tak kutuk pkr,tak kutuk pas,
wa bantai semua.
wa interested pasal policy saje,salah guna wang rakyat saje..

uma said...

tok bomoh,
wa rasa lu kene "menurun"
utk ajo bab bpikir laaa...haha

lanchaw lu la aduka!!! said...

woi anak anjing kacukan sial!!!
bila masa aku isytihar diri aku ahli pkr..
aku pertahankan nuar x semestinya aku ahli pkr...
bodo giler la ko ni..
jgn nak belit, nak konar suruh aku lak yg kena dedahkan identiti...
ko yg cari pasal, so ko kena la tunjuk kote ko sikit (itu pun kalau ada kote)utk memastikan ko tu berani...
ni setakat nak kutuk2, nak maki2 tapi bila suruh tunjuk kote nak tgk besar mana tak bagi pulak!!
kepala jubor la ada black belt ke, silat ke, anak jantan kalu sila dedahkan identiti...
ingat!!! berani buat celupar maka kenalah berani tanggung!!!
kalau tak pi duk bawah ketiak mak ko yg bodo tu sebab lahir dan didik ko dengan penuh kebangsatan!!!

Anonymous said...

sabar lancau...sabar..nanti dilancap leh duka baru kau tahu..

gayesopan said...

dude......sedihnye ade puak2 ,mcm ni.argumentation yang bodoh biasenye ak bc kat youtube adlah dari rakyat amerika?knp?kerane mreka ignorant?krn ape mereka ignorant?kerane basa dunia bhs ingeris?bgitula situasi nye di msia.bhs nasional adlh BM mnjadikan kite ignorant.adkh dgn mngunakn bhs ingeris kite akn brubah?ak x rase pulak mcm 2....kerane kite dpt lihat kbnyakn blog2 melayu singapura bkualiti rendah...xde pon suara2 politik ataupun intelek,ak pnah jmpe sekali je.die bg teori yang aisyah isteri RasulAllah bukan berumur 9 tahun..saje menulis,ini bukan ksimpulan ttp suapanminda.sekian