Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Mar 25, 2009

Pemenang rasuah terbanyak dalam UMNO.

Tok Bomoh datang lagi. Setelah menurun lepas makan nasik tadik, wa mendapat ilham. Ini bukan ramalan gua. Cuma pilihan gua sebab dah takda calon lain. Shahril Samad apasal tak bertanding, wa pun tak tau. Wa ingat Shahril ni egen PAS kot. Hahaha.

Timbalan Presiden.

Muhyiddin

Naib Presiden. (berapa jumlah kerusi ni ha?)

Hishamuddin aww
Isa Samad
Zaid Hamidi
Rais Yatim

Pemuda UMNO.

Mukhriz

Wanita UMNO.

Shahrizat

Pemuda UMNO.

Wa tak ambil pot la. Berg kot.

Ketua Puteri.

uma si romeo. Hahaha

16 comments:

uma said...

abghensem lu nak campak mana bro?haha

alig said...

khairy tgh lead tu

Anonymous said...

hau hau hau.... nama wa tak dak la.... mungkin wa bakal PM kot..... wakakaka

-abanghensem

maymot said...

-->abg ensem PM akak banjer satu mesia cendol jalan somban-ghombau...

-->> tok bomoh makan nasik tu yang ramalan ketua pompuan betoi...

kita tgk sapa lagi yg kena ngan ramalan duka de bomoh...hehe

schizo said...

kahkah
salah lagi nujuman kau
khairy menang
mesti ada pihak menyesal lepaskan khairy

Anonymous said...

nasib baik bukan mukhriz. wa tak suka legasi madey.

berg said...

HAHA.. Najib belum selesa lagi bro.. pak lah walaupun nampak tido.. bejaya gak dia ngan misi dia nak kasi menantu dia duk dalam lagi... wakaka... bodoh2 gile Pemuda UMNO... wakaka... punca kekalahan UMNO diangkat lagi!!

uma said...

eloklah KJ menang..
wa KJ supporter...haha

Anonymous said...

wa pown support kj!!haha..
naseb mukhriz x menang..

-orang jauh-

Xenan said...

ari ni wa ati sng bro.

KJ menang,tahniah!!

Harap KJ turun bkt gantang bawak sial die.hehehehe

yeehhh!!idup KJ!!

Nothing to lose said...

Bro,

Kuar dari topic politic skit, ape pendapat lu tentang earth hour? ala kt tv kan selalu kuar suh tutup lampu pade 28hb nih 830pm-930pm.. aku tanye lu bukan sebab lu tuh artis mcm kak memot,tp sbb blog lu nih bukan politic jek lu sumbat kan?..bagi wa, kalu nengok dari segi keselamatan, susah gak. sejam tuh org tutup lampu. msia nih ape2 pun bleh jadik. mana tau org rompak ke, pecah umah ke, kan gelap tuh.. mana tau satu taman or kawasan perumahan tutup lampu.. x ke haru..hehe. sejam mcm2 bleh buat kan..aku bukan xnak galakkan org selamatkan bumi tp pkirkan la. :)

-Nothing to lose-

Anonymous said...

kejayaan kj adalah kejayaan semua.wakakaka

Anonymous said...

jangan lupa undi wa untuk jawatan Presiden UMNO nanti.... kak maymot.... bersedia banjirkan cendol esepanjang somban - ghombau....

-abanghensem

lelaki_ini said...

Lokman Adam menang AJK Pemuda UMNO Kebangsaan - refer M'siakini

Lokman Adam, Ezam, Ruslan Kasim, Ghani Haron, smua bekas org kanan Anwar. Sama2 tubuhkan KeADILan pd 1999, b'juang dgn Anwar hingga sama2 ke penjara.

B'juang utk dunia, inilah akibatnya. Ruslan Kasim & geng kembali m'jilat UMNO pd 2004. Lokman Adam kuar PKR lps b'gaduh dgn Azmin & Ezam. 2008 Ezam & geng join group p'jilat UMNO.

Wa x tau si Lokman ni join UMNO, cuma Ruslan dan Ezam & geng yg declare terang2. Hinggalah wa tgok list AJK yg menang mlm td. Lokman Adam jd AJK Pemuda Kebangsaan.

Lokman, wa x lupa ms lu jd MC ceramah BA kat Malau, Kubang Pasu pd 2001. Polis bg lu saman, lu halau & maki polis tu, lu koyak surat saman tu atas pentas tu gak. Konon cam lu berani sgt.

Ms panas bkn main, abis UMNO dimakinya. Bila dah sejuk duit pun byk dah abis, abis UMNO dijilatnya. P'juangan duniawi. Acuan UMNO kembali kpd UMNO. Camne produk UMNO dlm PKR yg lain? Korang bila lg?

Dlm PKR ni, wa cuma caye Badrul Amin, Zulkifli Nordin & Saifudin Nasution je. Moga2 diorang masuk PAS. Saari Sungib pun dah join PAS.

along said...

salam...zulkifli nordin 2 keluar PAS masuk PKR....

uma said...

klu lu org perhatikan tul,
wa rasa ramai
pimpinan PKR yg leh dipakai lg
yg punye fikrah islam
samada dr abim mau pon jim.

semua geng anwar jadi ajk pemuda UMNO yeaa...hehe

mana bomoh ni?
x abis sakan mrayakan kemenangan gang ke?hahaha