Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Mar 24, 2009

Panas! Kenyataan rasmi bomoh (Bukit Gantang)

Oleh : AdukaTaruna

Sila baca dengan membayangkan gua sedang duduk ala2 bermeditasi. Mata terpejam dengan macho skali. Keadaan sedikit berangin.

Gua nak ramal lagi nih. Malam tadi tak dapat tgk langit sebab hujan lebat skali. Wa nak tgk lintasan api kat langit. Tapi tak dapat. Hahahaha.

Agenda besar disebalik penggantungan Harakah dan Suara Keadilan.

Setelah berhempas pulas menilik dalam mangkuk ajaib gua, wa dapati tidak munasabah pengantungan 2 media itu seandainya bermotifkan pembangkang. Untuk menidakkan maklumat kepada penyokong pembangkang, melalui penggantungan 2 media itu macam tidak praktikal.

Jadi, ada 2 motif yang praktikal.

1. Atas pagar.
2. UMNO - BN.

Atas pagar dan UMO-BN pula tidak berminat nak baca Harakah (termasuk Suara Keadilan). Internet pun kalau minat hal2 lain. Macam myspace ke, donlot bidio Berg terlampau ke. Memang takan peningkan kepala baca blog Perunding.

Soalannya di sini, kenapa harus digantung, dalam keadaan BN dibenci ini? Dan kenapa sampai 3 bulan?

PAU minggu ni
PRK 2 minggu
Peralihan kuasa PM ?

Secara matematiknya, jarak yang hampir kepada 3 bulan ialah peralihan kuasa PM. Jadi, bomoh AdukaTaruna memilih penggantungan Harakah dan Suara Keadilan bermotifkan peralihan kuasa yang ada kejutan untuk sasaran atas pagar, dan UMNO-BN.

Ini kerana seluruh media lain boleh dikawal dan dipergunakan. Tetapi tidak untuk Harakah dan Suara Keadilan. Peristiwa kejutan peralihan kuasa itu akan membuatkan 2 golongan sasaran itu terdorong mendapatkan Harakah dan Suara Keadilan. (korang paham ke tak ni apa yang den nak koba an ni?)

Dosa Mahathir.

Wa memperkenalkan keadah melihat masa hadapan melalui dosa Mahathir. Ada satu lagi yang belum Allah rencanakan dosa Mahathir yang lepas sebagai peristiwa untuk tatapan hambanya.

Yakni UMNO dihukum ROS.

So, wa ramalkan penggantungan Harakah dan Suara Keadilan untuk menyekat golongan selain penyokong pembangkang mendapatkan maklumat, akibat usaha menggagalkan Mahajib (Mahathir + Najib) menjadi PM.

Kalau tak betul, padan muka korang kena tipu dengan gua. Muahahahahaha.

No comments: