Skip to main content

Panas gua beb.

http://www.youtube.com/watch?v=Gl13THRLanM (perisik rakyat)

Wa kalau peserta demo kena belasah, wa ok jer beb. Kalau wanita, walau bunyi cam poyo, wa berbulu dan marah.

Tapi, yang ini memang wa panas. Unit Amal ni. Memang dari satu sudut, itu asam garam Unit Amal, tapi, siyes beb. Kalau wa dekat2 dengan budak Unit Amal ni, automatik wa bertindak.

Yang debik tang belakang tu paling wa panas.

Comments

  1. Polis & FRU bangsat! Kalo Allah x nak bg lu org hidayah, biar Allah seksa lu kat dunia, rezeki lu sulit, hidup lu kaco bilau, jiwa lu kacau, fizikal lu lumpuh & mati lu azab.

    Lu bela penzalim, lu seksa org x b'dosa. Celaka lu dunia akhirat!

    ReplyDelete
  2. mare tul bunyo bro.lelaki_ini.hehe

    tp wa pon hangin gak,
    cume klu wa punye sifat hulk turun,
    tu yg bahaya gak..hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Gambar Mahathir mula diturunkan.

Gambar Mahathir sebagai PM diturunkan bermula hari ini. Admin berharap gambar Muhyiddin sempat dinaikkan. Bukan apa. Penat nak layan drama politik. Ekonomi ke laut. Hutang bertambah. Aset terjual. Penyakit merebak. Perkauman membarah. https://t.co/oYE33fWwpW

Menteri Kesihatan dikritik rakam lagu raya saat negara dilanda wabak Covid 19.

Menteri Kesihatan yang baru, telah dikritik hebat dalam media sosial, angkara sibuk merakamkan lagu raya (untuk kegunaan populariti 2 bulan lagi), ketika negara Malaysia diisytihar wabak Corona Virus Covid 19. Bagaimana pun, ada pihak mendakwa, ianya adalah video 2 tahun lepas. Dan menjadi mangsa serangan politik. https://youtu.be/ttjNU60XdCw

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n