Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Mar 25, 2009

Nizar, PAS takder calon spare ke?

Gagal tepati syarat : Pencalonan Nizar ditolak.

Hahaha. Lu bayangkan ini tajuk Utusan Malaysia.

BN menang tanpa bertanding.

Yang ni pulak tajuk dari Malaysiakini.

BN simpati, tetapi perundangan tetap perundangan.

Yang ni pulak tajuk Berita Harian.

Pencalonan gagal tepati syarat, pembangkang merusuh

Kalut Malaysia beb, kalut.

Rusuhan pembangkang : 8 terbunuh, 56 ditahan.

Ah sudah...

25 NGO menggesa darurat diishtihar.

Adeh.. pening beb, pening.

Ops Aman : 18 pemimpin pembangkang ditahan ISA.

Ramalanmu benar belaka.

7 comments:

OEE said...

macam2x boleh berlaku ...

uma said...

wa rasa ada nanti,
masa penaman calon,
calon backup...hehe

klu xada,
memang hebatlah PAS..hahaha

bella said...

bila keris makan tuan....
tolong!... tolong! ... tolong! ...

Anonymous said...

ni pendapat wa..... bagi wa sepatutnya PAS letakkan calon yang tak dak kerusi lagi.... asyik orang sama jer..... jadi modal kat BN plak kata PAS dah ketandusan calon berwibawa....

-abanghensem

Berg said...

dah ada calon back up la bro.. lu janghan kasi malu sama wa...

maymot said...

semua ramalan tu jadi...akak demo,,kali ni al jazeera laks intebiu daku...muahaha

lelaki_ini said...

Pd wa Nizar pilihan yg tepat. Sbb dlm suasana mutakhir, dia telah jd ikon p'cinta keadilan di Perak khususnya. Dia akan dpt undi org PR, undi simpati, sebahagian atas pagar & sebahagian BN.

Tp PRU13 dia x perlu b'tanding Parlimen lg. Stay je DUN. Just for a moment, demi memanfaatkan suasana skrg. For short term ok, not for long term.

Wa pun rasa akan ada calon back-up ms hari penamaan calon nanti. Cam ms PRK Permatang Pauh. Dah nak abis waktu bantahan, calon back-up akan tarik diri.