Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Mar 9, 2009

NGO lulit PAS.

salam aduka. wa harap lu lepas ni jadi ketua lulit GMP pulak. wa harap lu buka hati lu utk berjuang menentang ppsmi.

Boleh. Takda masalah. Tapi bukan GMP lah. Kita sama-sama buat satu NGO. Tak ramai pun takper. Bukan wa Presiden la. Wa nak jadi pemikir n ahli biasa jer. Sebab wa tahu la tahap realiti wa. Kuang3.

Kita leh ajak SP4N4R, uma, zaminc, abanghensem, lelaki_ini, biso_bona, nyle, fansuri, elyn, kak maymot. Hahaha. Hasut diorang sertai NGO lulit nih. Tak perlu berbaiah bawah PAS, atau mendapat pengiktirafan PAS. Lulit beb. Kita sendiri faham sudah.

Contoh.

Kita lantik lelaki_ini jadi Presiden. So, apa2 kelnyataan atau aktiviti lulit, dia yang di hadapan. Wa dengan yang lain, termasuk Presiden sendiri menjadi aktivis dan pemikir. Kalau tajuk pemikir, satu-satu buah fikiran, akan diundi lah. Kalau Berg nak masuk, suh dia buat kertas kerja nih. Hahahaha. Kalau tak, jangan kasi dia masuk.

Pembunuh bahasa sekiranya Hisham masih dipilih perwakilan : Presiden LulitABC

Demo GMP : LulitABC menuntut menjelasan ketidakhadiran Anwar.

Karpal perlu fokus kepada rakyat - LulitABC

Bubar DUN Perak : LulitABC berjaya dapatkan pandangan rakan kuliah Nazrin.

1 comment:

lelaki_ini said...

Rekod wa dah t'cemar beb. Masuk balai dah brpa kali. Ms student pun dah dok lokap. Demo nye pasal.

La ni jangankan UMNO JB, Shahrir Samad pun dah kenal wa beb. X seswai bona wa nak jd Pres, haha.

Berg ok kot. Dia msh dara, wakaka.