Skip to main content

NGO lulit PAS.

salam aduka. wa harap lu lepas ni jadi ketua lulit GMP pulak. wa harap lu buka hati lu utk berjuang menentang ppsmi.

Boleh. Takda masalah. Tapi bukan GMP lah. Kita sama-sama buat satu NGO. Tak ramai pun takper. Bukan wa Presiden la. Wa nak jadi pemikir n ahli biasa jer. Sebab wa tahu la tahap realiti wa. Kuang3.

Kita leh ajak SP4N4R, uma, zaminc, abanghensem, lelaki_ini, biso_bona, nyle, fansuri, elyn, kak maymot. Hahaha. Hasut diorang sertai NGO lulit nih. Tak perlu berbaiah bawah PAS, atau mendapat pengiktirafan PAS. Lulit beb. Kita sendiri faham sudah.

Contoh.

Kita lantik lelaki_ini jadi Presiden. So, apa2 kelnyataan atau aktiviti lulit, dia yang di hadapan. Wa dengan yang lain, termasuk Presiden sendiri menjadi aktivis dan pemikir. Kalau tajuk pemikir, satu-satu buah fikiran, akan diundi lah. Kalau Berg nak masuk, suh dia buat kertas kerja nih. Hahahaha. Kalau tak, jangan kasi dia masuk.

Pembunuh bahasa sekiranya Hisham masih dipilih perwakilan : Presiden LulitABC

Demo GMP : LulitABC menuntut menjelasan ketidakhadiran Anwar.

Karpal perlu fokus kepada rakyat - LulitABC

Bubar DUN Perak : LulitABC berjaya dapatkan pandangan rakan kuliah Nazrin.

Comments

  1. Rekod wa dah t'cemar beb. Masuk balai dah brpa kali. Ms student pun dah dok lokap. Demo nye pasal.

    La ni jangankan UMNO JB, Shahrir Samad pun dah kenal wa beb. X seswai bona wa nak jd Pres, haha.

    Berg ok kot. Dia msh dara, wakaka.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Gambar Mahathir mula diturunkan.

Gambar Mahathir sebagai PM diturunkan bermula hari ini. Admin berharap gambar Muhyiddin sempat dinaikkan. Bukan apa. Penat nak layan drama politik. Ekonomi ke laut. Hutang bertambah. Aset terjual. Penyakit merebak. Perkauman membarah. https://t.co/oYE33fWwpW

Menteri Kesihatan dikritik rakam lagu raya saat negara dilanda wabak Covid 19.

Menteri Kesihatan yang baru, telah dikritik hebat dalam media sosial, angkara sibuk merakamkan lagu raya (untuk kegunaan populariti 2 bulan lagi), ketika negara Malaysia diisytihar wabak Corona Virus Covid 19. Bagaimana pun, ada pihak mendakwa, ianya adalah video 2 tahun lepas. Dan menjadi mangsa serangan politik. https://youtu.be/ttjNU60XdCw

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n