Skip to main content

Moderator TKO dipanggil SPRM.

Mod TKO bernama uma dipanggil SPRM beb. Hahaha. Pada sekian2 tarikh yang dinyatakan, uma didapati menyalahguna kuasa yang ada pada diri seorang moderator TKO, untuk mendapatkan ip forumer awek Ireland; yang kemudiannya dirembat dijadikan isteri.

Selain uma, didapati ada 2 lagi moderator TKO disyaki melakukan hal yang sama. Yakni merembat awek TKO sebagai isteri.

Hahahaha. Jangan hempuk gua dengan laptop. Tanya uma. Dia saham terbesar dosa nih. Kah kah kah.

Comments

  1. hahahaha... Uma punya nama pon announce kat sini ke..? dasat2.. haku henggat betol2 la citer nie.. hampeh tol..

    wasallam..

    ReplyDelete
  2. Hahaha. Seb baik baik kak memot takde. Kalau tak mampos wa kena sekeh.

    ReplyDelete
  3. arghhh!!!gua tertipu ngn lu aduka!!!ciput lu!!xpe2..gua lak tgh ngorat awek australia ni..ahahaha..

    ReplyDelete
  4. wah!!! ni salah guna kuasa ni.....

    -abanghensem

    ReplyDelete
  5. patutla uma duk menung jauh je, rupa2nya org dikenang duk jauh....wawahaahhhaha...

    ReplyDelete
  6. Berita palsu dengan isi palsu.
    Memula kata Admin, then kata Mod plak...

    Lu nak cuba ekjas jd TV3 ka bro?

    Takkan nora danish reject FB lu, dah jd tak keruan gini...? hehe..

    ReplyDelete
  7. haha,
    lu jgn nak kambeng itamkan wa, bro
    hahaha...

    ReplyDelete
  8. admin tu bukan maksud pentadbiran ke? Kah kah kah. Wa kan bongok BI.

    Wa ingat mod tu terletak dalam definasi pentadbiran.

    ReplyDelete
  9. kuang3 sian lu uma. lu kena gtau kak maymot aarr biar sekeh si duka tu hehehe

    ReplyDelete
  10. Uma, ape kata lu saman si AT 40 juta. Wa rasa akta Multimedia bole kot. Duit lawyer lu bayar, untung bg 2 ar sbb idea wa bg, haha.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Gambar Mahathir mula diturunkan.

Gambar Mahathir sebagai PM diturunkan bermula hari ini. Admin berharap gambar Muhyiddin sempat dinaikkan. Bukan apa. Penat nak layan drama politik. Ekonomi ke laut. Hutang bertambah. Aset terjual. Penyakit merebak. Perkauman membarah. https://t.co/oYE33fWwpW

Menteri Kesihatan dikritik rakam lagu raya saat negara dilanda wabak Covid 19.

Menteri Kesihatan yang baru, telah dikritik hebat dalam media sosial, angkara sibuk merakamkan lagu raya (untuk kegunaan populariti 2 bulan lagi), ketika negara Malaysia diisytihar wabak Corona Virus Covid 19. Bagaimana pun, ada pihak mendakwa, ianya adalah video 2 tahun lepas. Dan menjadi mangsa serangan politik. https://youtu.be/ttjNU60XdCw

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n