Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Mar 18, 2009

Moderator TKO dipanggil SPRM.

Mod TKO bernama uma dipanggil SPRM beb. Hahaha. Pada sekian2 tarikh yang dinyatakan, uma didapati menyalahguna kuasa yang ada pada diri seorang moderator TKO, untuk mendapatkan ip forumer awek Ireland; yang kemudiannya dirembat dijadikan isteri.

Selain uma, didapati ada 2 lagi moderator TKO disyaki melakukan hal yang sama. Yakni merembat awek TKO sebagai isteri.

Hahahaha. Jangan hempuk gua dengan laptop. Tanya uma. Dia saham terbesar dosa nih. Kah kah kah.

12 comments:

AkuNakJuga said...

uma
usen
zaki

mr_zaxx said...

hahahaha... Uma punya nama pon announce kat sini ke..? dasat2.. haku henggat betol2 la citer nie.. hampeh tol..

wasallam..

AdukaTaruna said...

Hahaha. Seb baik baik kak memot takde. Kalau tak mampos wa kena sekeh.

Che said...

arghhh!!!gua tertipu ngn lu aduka!!!ciput lu!!xpe2..gua lak tgh ngorat awek australia ni..ahahaha..

Anonymous said...

wah!!! ni salah guna kuasa ni.....

-abanghensem

Anonymous said...

waa no komen...

fanatik A

Hanamichi said...

patutla uma duk menung jauh je, rupa2nya org dikenang duk jauh....wawahaahhhaha...

zaminc said...

Berita palsu dengan isi palsu.
Memula kata Admin, then kata Mod plak...

Lu nak cuba ekjas jd TV3 ka bro?

Takkan nora danish reject FB lu, dah jd tak keruan gini...? hehe..

uma said...

haha,
lu jgn nak kambeng itamkan wa, bro
hahaha...

AdukaTaruna said...

admin tu bukan maksud pentadbiran ke? Kah kah kah. Wa kan bongok BI.

Wa ingat mod tu terletak dalam definasi pentadbiran.

Anonymous said...

kuang3 sian lu uma. lu kena gtau kak maymot aarr biar sekeh si duka tu hehehe

lelaki_ini said...

Uma, ape kata lu saman si AT 40 juta. Wa rasa akta Multimedia bole kot. Duit lawyer lu bayar, untung bg 2 ar sbb idea wa bg, haha.