Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Mar 29, 2009

Menaip dalam kedemaman.

Oleh : AdukaTaruna

Setelah makan sejenis dadah bernama Panadol, wa ada sikit ok. Kalau tak, memang tak larat bangun. Ni pon taip sambil terlentang ni. Hahaha.

Ramai yang mempersoalkan bomoh pun boleh demam. Wa bomoh politik ma. Itu pun main belasah jer. Hahaha. Yang tak patut demam ialah uma. Sebab bini dia bomoh demam.

Demam2 pun dapat gak tgk internet, ikuti perkembangan politik. Terima kasih kat semua blogger. Terutama Team Perak. Bila fikir2 balik, dengan macam bagusnya, wa rasakan, ada baiknya wa demam dari salah sekor team Perak tu demam. Haha. Kalau diorang yang demam, memang padan muka la korang semua.

Wa ada satu teori terbaru tentang Najib ni. Tapi tak larat nak taip la. Nanti2 la. Semalam wa terlentang. Habis semua sendi2 wa sakit. Ramai suh g klinik, tapi wa nak tgk dulu. Sebab wa memang camni. Setahun dua tak demam, sekali demam, memang teruk punya beb.

Tengah terlentang tak bermaya, member wa sms.

Bro.. tgk TV3 skang. Abu Jahal tengah menipu.

Siapa pulak Abu Jahal ni? Wa sms balas, wa demam la.. tak larat bangun. Lepas tu dis sms wa dengan sms yang menakutkan. Suruh g check darah la, demam2 tak bleh pandang ringan la. Yer la2 esok wa g check darah la ni.

Jangan jeles plak wa umumkan darah wa jenis orang hensem dan org baik. Jenis O punya darah. Muahahaha. Silap2 doktor tu terkejut tgk darah gua warna putih, sesuci Mahsuri. Kui kui kui.

Semalam gak nyle sms gua. Suruh tutup lampu. Wa membuto time tu. Yang wa terjaga sebab kawasan rumah gua meriah. Adik wa yang paling kecik tu buat acara membakar polong (buat dari surat khabar) dengan memember dia. Ceh.. serupa tak payah padam lampu. Karbon dioksida gak tu.

Semalam gak Berg sms gua. Dah jadi perisik tokey judi plak si Berg ni. Dia bagitau wa, maklumat perjudian Cina Nizar menang 4000 undi. Wa tak paham sangat judi2 ni. Kalau camtu, semua pilih Nizar, siapa yang nak pilih BN? Cane nak untung?

Datuk Halik.

Wa baca dalam blog Anwar Ibrahim, ada tulis pasal Datuk Halik. Wa ingat ini Datuk adalah forumer TKO yang kena belasah beramai2 ari tu la. Siapa orang lama TKO mesti kenal Datuk Halik.

Orang camni duduk dalam PKR sebagai peringkat atasan? Hahahaha.

Calon Bebas Melayu tarik diri.

Calon ni tarik diri lepas Anwar jumpa dia.

1. Lu tgk cara Anwar bekerja. Memang laju dan kuat beb. Pantas baca risiko, peluang, etc.
2. Wa ingat ini Haji mesti ada power dikalangan orang2 PAS. So, peluang PKR akan merosot.

10 comments:

Din said...

dmm nagih simpati nie.. :o

Anonymous said...

igtkan mahsuri je ada prolaktin
aduka pun ada juga

adrenalin

Xenan said...

demam2 meh belek photoblog PRK bkt gantang gua ni.

http://xenanhu.blogspot.com/

Anonymous said...

lu makan paracetamol ke panadol atau uphamol kui kui kui..

fanatik...

maymot said...

Datok halik tu versi tak insap..versi insap nick apa ntah,,

Uma n berg da mod boleh ingat kot nick insap datok ni..

Ok ja fikrahnya sejak insap...siap minx mahap ngan tokjo dan lelain...

zaminc said...

versi insaf Kinabalu2000 kalau tak silap wa....

Tapi respek ooo, selamber jer perkenal diri dalam forum, siap ada gambar lagik...

Anonymous said...

kafarah dosa kutuk ulama. alhamdulillah mg diampunkan dosa lu, bukan senang nk dpt kafarah tu. apapun smg Allah selamatkan kita semua. amin.

uma said...

wa rasa mcm ada masalah
bila mana org yg mjadi pimpinan
dikatakan ulamak

nak hentam kata mgutuk...

elok pimpinan yg dikatakan
ulamak x jadi pimpinan
so x ada kene hentam
leh mgelakkan org lain berdosa mhentam diaorg...hehe
ok ke?haha

tp wa rasa pimpinan yg dikatakan
ulamak tu cool aje,
puak2 macai bawahan aje yg terlebih
sensitif kot..haha
tul ke?hehe

uma said...

bro,
lu jgn lah nak mraih
simpati2 aweks atas kedemaman lu tu...haha

cari teknik lain lah bro..haha

Anonymous said...

mengutuk pun berpada lah
sampai dah tahap bangsat, celaka
nasib tak sampai tahap laknat
kalau kutuk laknat memang laknat baliklah
tgk jenis kesalahanlah nak hina pun
nnt jadi mcm puak karat hijau yg kurang berfikir, menteri naik harga minyak terus cop celaka
tak fikir pjg/bodoh tak sama dengan celaka/bangsat
ikut kadar kesalahanlah
nak melawan puak-puak jumud tapi tunjukkan kejumudan
macam tu?