Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Mar 24, 2009

Mat Sabu pejuang sejati.

Wa ucapkan caya sama Mat Sabu. Releks dan cool jer. Berjuang bukan demi pangkat. Dari Kuala Terengganu lagi, Mat Sabu cool. Kini kat Bukit Gantang, sekali lagi Mat Sabu terpaksa memberi jalan kepada yang lebih bersesuaian.

Takpo2 bro... dunia untuk akhirat ma. Pangkat dan calon just perjuangan ke arah akhirat jer. Bukan mutlak.

Hahaha. Rasa cam bagus plak gua nasihat Mat Sabu. Sebenarnya, lulit jer tu. Wa penulis bertaktikal (cewah), wa tahu la.. kuang3. Tulisan ni nak redakan penyokong Mat Sabu jer. Siapa Highlight ayat ni, faham la.

hailait

6 comments:

Anonymous said...

tahniah jugak dari kat mat sabu.stay cool.biar kita ikhlas berjuang

uma said...

bro.mat sabu tarak hal punye..
wa caya sama lu bro.mat sabu...

klu wa or aduka..
mesti confirm
sabotaj punye....haha


tu sal aduka jadi blogger aje...haha

lelaki_ini said...

Generally, tu la beza antara PAS dgn PKR/UMNO. Konsep wala' sebenar, bkn disalahertikan oleh org yg x abis ngaji.

Anonymous said...

mengikut ramalan wa melalui kolah air dalam bilik air umah wa..... mat sabu mungkin akan bertanding kat kelantan plak PRu13 nanti.... nampaknya PAS negeri lain tak layan sangat Mat Sabu ni.... Abang Mat kita ni pernah jadi YB kawasan aku dolu².....

-abanghensem

maymot said...

abang mat dekat di hati den...

-->>apo lak bang ensem..,mat sabu penah menang di Kedah apa..!!?

zaminc said...

Kuala Kedah... teringat mat sabu turun ke laut ngan nelayan2..

Mat Sabu kena try Penang la kut...