Skip to main content

Mari teka siapa selebriti untuk PRK ni?

UMNO kompom akan guna selebriti beb. Dulu lah. Zaman Najib, wa tak tau. Tapi bila jeling kat orang rumah Najib, macam logik jer selebriti diguna untuk tarik kempen mereka. So, mari kita pakat teka. Siapa tepat dia dapat hadiah. Shopping bersama Rosmah. Kuang3.

1. Jins Shamdoldin.
2. Sheikh Muzaffar.
3. Siti Nurhalija.
4. Nabil.
5. Sepah.
6. Jozan.
7. Kak Memot. (selebriti sejak masuk Harakah)
8.
9.
10.

Comments

  1. Tidak lain Tidak bukan.
    Sudah tentulah Kak Memot

    ReplyDelete
  2. sejak masuk paper harakah,
    abis harakah kene gantung...haha
    riso tul diorg.
    pd celebriti tu,haha

    ReplyDelete
  3. salam... yb... tumpang promote tee-shirt ya... =)

    T-Shirt Kenangan PERISTIWA PERDANA BULAN MAC

    (1) T-SHIRT ANTI PPSMI ( RM30 termasuk biaya pos )

    (2) T-SHIRT JANGAN BUNUH BAHASA IBUNDA ( RM25 termasuk biaya pos )

    (3) T-SHIRT SIDANG TERGEMPAR DUN PERAK ( RM25 termasuk biaya pos )

    (4) T-SHIRT KERANDA 152 ( RM25 termasuk biaya pos )

    http://lantera-jiwa.blogspot.com/2009/03/t-shirt-kenangan-peristiwa-perdana.html

    ReplyDelete
  4. hahaha tiba2 aku teringat tgk macam2 aznil.last2 rancangan tu dia cakap, "undilah umno".terkejut aku.so..boleh jadi la guna selebriti

    ReplyDelete
  5. undi untuk datin seri memot he he he, selebriti terakhir kuar harakah sebelum di gantung, penuh aura tueee...

    fanatik~

    ReplyDelete
  6. eh silap.dia kata "undilah barisan nasional".tapi sama la tu.ade la tahun lps ke 2 tahun lps.

    ReplyDelete
  7. jeles betul nampaknye sbb kak memot dapat masuk harakah,,
    haha..

    tapi betul laa patut kak memot sebut sikit sahabat nama adukataruna, pastu tetiba cilok sket sebut novel lahanat jebat,,
    secara tak langsung dapat promote sikit novel tu..
    tapi tak tau la kalau harakah dengki potong scene kak memot promote tu,,
    hahaha

    so kak memot, nampak tak kenapa pcik duka nih dengki sangat akk dapat masuk paper?
    haha

    ReplyDelete
  8. Wa ingat Rita Rudaini, Nora Danish & Maria Farida la. Aweks2 SPA Q pun turun. Kompem si AT & Zaminc jd perayu BN nanti. Silap2 Berg tinggal exam join kempen, haha.

    ReplyDelete
  9. hehehe.... memula aku pk Iwan Dangdut.... tapi bila teringatkan dia ni kamceng ngan geng² dangdut kelantan rasanya tak la..... mungkin Mas Idayu kot..... boley la boley..... boley blahh....

    -abanghensem

    ReplyDelete
  10. bukan setakat artis mesia jer tu skali ngan inul gerudi ngan budak makhluk tuhan paling seksi silap2 skali ngan artis filipina, singapore, thailand ataupun dia contact ali rustam suwuh panggil shah rukh khan skali tu. sumer dia bawak mai utk rayu undi wakakakaka...

    ReplyDelete
  11. Tak sangka akak begitu pemes...

    -->>hampehss la duka de bomoh nih.. :P

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Gambar Mahathir mula diturunkan.

Gambar Mahathir sebagai PM diturunkan bermula hari ini. Admin berharap gambar Muhyiddin sempat dinaikkan. Bukan apa. Penat nak layan drama politik. Ekonomi ke laut. Hutang bertambah. Aset terjual. Penyakit merebak. Perkauman membarah. https://t.co/oYE33fWwpW

Menteri Kesihatan dikritik rakam lagu raya saat negara dilanda wabak Covid 19.

Menteri Kesihatan yang baru, telah dikritik hebat dalam media sosial, angkara sibuk merakamkan lagu raya (untuk kegunaan populariti 2 bulan lagi), ketika negara Malaysia diisytihar wabak Corona Virus Covid 19. Bagaimana pun, ada pihak mendakwa, ianya adalah video 2 tahun lepas. Dan menjadi mangsa serangan politik. https://youtu.be/ttjNU60XdCw

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n