Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Mar 23, 2009

Macam on the track jer kebomohan wa

Wa pelik, kenapa Najib isytihar akan rombak kabinet? Kuang3... macam nak tekan Paklah jer tuh. Hahahaha. Paklah plak takda tanda2 nak berhenti pun. Takda acara tanam amanat dalam kapsul masa cam Mahathir ke?

Catatan TDM dalam kapsul masa :

"Gua berbulu dengan kak memot. Sebab dia kuar Harakah, tapi gua tak keluar pun."

4 comments:

uma said...

lu rasa pak lah turun ke bro?
lu tgk dlm mangkuk lu skit...haha
apa lu nampak ,bro?

lu klu menurun,
x penat ke bro?hahaha

sapa2 yg perlukan bantuan bomoh,
sila guna belas eshan lu org..
penat bomoh mau menurun ni tau..haha.
so kasilah pgeras or pulut kuning skit.

tp bomoh ni,
pulut x main...
dia telan pizaaa or KFC yg
diboikot tu..haha

maymot said...

haha
tok bomoh moden maa..

mana maen pulut kuning uma..,maen juta2 jek..

maymot said...

Oit duka de bomoh,,
lu jgn la banyak sgt ramal bende2 yg menakutkan...huhu

Anonymous said...

makin celaru nampaknya UMNo ni.... air ni si Norza plak tak bleh bertanding..... habis habis.....

-abanghensem