Skip to main content

Lawa siot gambar nih..


Wa bukan pakar photo. Tapi gambar dari blog cucutoksenik ni lawa la beb.

Comments

  1. salam aduka. wa harap lu lepas ni jadi ketua lulit GMP pulak. wa harap lu buka hati lu utk berjuang menentang ppsmi. dari bacaan wa, lu memang ada pemikiran, idea, pandangan yg baik. wa puji lu nih! semua kelebihan lu ni tanpa perlu ppsmi pun. ini contoh sebagaimana jepun boleh maju tanpa ppsmi. lu secara individu leh maju tanpa ppsmi. amacam?

    ReplyDelete
  2. huhu,takleh imejin canne la mamat ni leh tabah camtu..penuh asap racun tuuu... moga Allah beri dia kekuatan..
    Akak ni yg kena sipi2 pun rasa nak mati takleh nafas...mata pedih,idong pedih,muka pedih,tekak cam tersekat..nak jalan pun takleh sebab tak nmpk jalan terhoyong hayang..
    memang rasa di zalimi sangat ...rasa cam kat mini gaza bunyi tembakan gas tu berdas2 banyak kali,huhuhuhhu...huhuhuhuhuhu
    Hampehhh kerajaan yg haprak lagi ketegag keras kepala!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Gambar Mahathir mula diturunkan.

Gambar Mahathir sebagai PM diturunkan bermula hari ini. Admin berharap gambar Muhyiddin sempat dinaikkan. Bukan apa. Penat nak layan drama politik. Ekonomi ke laut. Hutang bertambah. Aset terjual. Penyakit merebak. Perkauman membarah. https://t.co/oYE33fWwpW

Menteri Kesihatan dikritik rakam lagu raya saat negara dilanda wabak Covid 19.

Menteri Kesihatan yang baru, telah dikritik hebat dalam media sosial, angkara sibuk merakamkan lagu raya (untuk kegunaan populariti 2 bulan lagi), ketika negara Malaysia diisytihar wabak Corona Virus Covid 19. Bagaimana pun, ada pihak mendakwa, ianya adalah video 2 tahun lepas. Dan menjadi mangsa serangan politik. https://youtu.be/ttjNU60XdCw

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n