Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Mar 6, 2009

Langkah mayat Karpal dulu la Raja Melayu oi. (bukan Nizar)

Majlis Raja-Raja diminta tuntut imuniti dikembalikan.

Wa sokong bro Penarik Beca dalam hal ini. Cuma tulisan bantahan atau kecaman dia cara ilmiah la. Penuh link2 sana-sini. Wa pulak memekak ikut suka jer. Hahaha.

Walau niat TDM hilangkan imuniti sultan2 bangang ni tak betul, tapi wa terima kasih gak la. Ngeh2. Sultan Melayu ni tak berguna setengah samah pun. (tanya abanghensem apa makna samah)

Apa yang wa perasan, kalau lu orang nak percaya atau buat kajian dengan lebih lanjut, semua kejadian politik ini seumpama sidang perbicaraan live Allah kepada TDM beb. Ostad Fadhil dulu doa TDM panjang umur suruh tgk.

1. Dasar penswataan. Tol la, IPP la. Semua ni bermula sebab TDM.
2. Kes moral, buli, kemusnahan modal insan yang teruk. Semua ni generasi didikan TDM.
3. Isu Raja-raja Melayu. TDM start dulu.
4. Krisis perlembagaan. TDM dah buat dah.
5. ISA sini sana. TDM terdiam isu nih.
6. Kebabasan suara disekat. La ni dia sendiri kena.

Dah macam tayangan cctv dari Allah terhadap dosa2 TDM jer ni beb.

Jadi, kalau korang nak teka apa yang berlaku dalam masa terdekat ni, sila cari apa lagi dosa TDM yang belum Allah rencanakan sebagai peristiwa mukhtahir nih.. Then, korang boleh stanby. Dah macam ahli nujum plak wa. Hahahaha.

1. Isu Memali. Mana tau Allah rencanakan semula dalam bentuk peristiwa tak lama lagi. Stanby beb, stanby. Hahaha. PM ketika tu Najib.

2. Al-Maunah. Dah kot. Si Altantuya tu lebih kurang la kot.

3.

4.

Teka beb teka. Kalau tepat, leh jadi ahli nujum dah nih.

1 comment:

Anonymous said...

oi jubor.. kau sokong guna perkataan Allah tu dalam kitab kristian tak? Tulis sikit...