Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Mar 1, 2009

Himpunan PPSMI dan kerajaan perpaduan.

lu turun himpunan bantah PPSMI tak?
Dari falsafah memula ingat tak nak turun. Tapi kalau niat taktikal rasa nak turun. Wa bayangkan kalau himpunan berjaya macam BERSIH ari tu, mesti bagi impak kat PRK 2 Bukit punya.

Wa tak peduli sangat hal PPSMI. Yang wa peduli ialah revolusi politik tanah air kita yang tercinta nih. Kutu2 wa pun, wa cinta negara gak beb. Lu jgn gelak wa plak.

bro Hadi wat hal lagi. Kerajaan perpaduan pulak la ni.
Wa malas ulas lah. Ikut Q lah. Cuma sepatutnya seruan kerajaan perpaduan itu ketika revolusi politik. Ketika BN runtuh.

2 comments:

Hasbullah Pit said...

Kau turun lah.

Aku tau kau tak pro PPSMI
dan kau pun tak anti PPSMI.

Kau ada prinsip sendiri,

jadi kau buat sepanduk sendiri yang nampak tak pro PPSMI, dan tak pro Bahasa Melayu.

Kau tulis

"Apa jaminan Bahasa Inggeris Kekal sebagai Bahasa Ilmu kalau Tamadun Barat Jatuh?"

Tak ada unsur pro terhadap Bahasa Melayu.

Anonymous said...

wa pun nak lu turun. sepanduk lu boleh tulis "Islam itu mudah". maksud di sebaliknya ialah ppsmi itu menyusahkan. dalam islam pun ada rukhsah. wa bukan memperalatkan agama tapi ini pandangan wa.