Skip to main content

Himpunan gergasi Anti ISA.

Kalau yang ini, wa hadir beb. Siap bawak korum lagi. Memintak kak memot tak dapat hadir. Peluang wa masuk Harakah besar sket. Muahahahaha.

Wa dengan uma akan pacak bendera Anti Maymot kat tengah2 lautan manusia tu. Siapa nak kenal gua dengan uma, leh join itu port. Yang pasti Berg mesti tak lepas hadir. Sebab polis dah cam muka dia. Hahaha. Kompom kena halau kat sempadan Perak.

2 himpunan gergasi yang perlu bagi momentum PRU13.

1. ISA
2. BERSIH

2 himpunan ni gua percaya, seluruh NGO, rakyat dan fahaman politik akan bersatu.

Comments

  1. ekeke betui ka lu nk hadir ni?
    jgn lu kata sakit perut lak nanti...

    ReplyDelete
  2. Aku nak mohoj tukar nama jadi perhimpunan "Mansuhkan AKDN"

    ReplyDelete
  3. wa nak bawak sepanduk 'hapuskan ppsmi'.

    ReplyDelete
  4. waa nak pergi bawa sepanduk vote 4 datin seri memot untuk ketua wanita..he he he

    fanatik

    ReplyDelete
  5. aiseh.. zaminc cam tetahu plak taktik gua. hahaha

    ReplyDelete
  6. -->>oit panatik..
    akak tak layak jwtn ketua pompuan sebab bukan geng golap2,,muahaha...


    -->> Lu hambik la interbiu ngan Harakah tu dak betuah,,

    Akak booking international herald tribune..cam best nama sokabar tu,,

    go internasinal beb,,kuang3

    ReplyDelete
  7. lu ni tul ke?
    nanti wa gak kene kencing..
    jenuh call x dpt..
    hampehhhh...

    rupenya lu
    sedap tgk k.memot kene gas yea...hahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Gambar Mahathir mula diturunkan.

Gambar Mahathir sebagai PM diturunkan bermula hari ini. Admin berharap gambar Muhyiddin sempat dinaikkan. Bukan apa. Penat nak layan drama politik. Ekonomi ke laut. Hutang bertambah. Aset terjual. Penyakit merebak. Perkauman membarah. https://t.co/oYE33fWwpW

Menteri Kesihatan dikritik rakam lagu raya saat negara dilanda wabak Covid 19.

Menteri Kesihatan yang baru, telah dikritik hebat dalam media sosial, angkara sibuk merakamkan lagu raya (untuk kegunaan populariti 2 bulan lagi), ketika negara Malaysia diisytihar wabak Corona Virus Covid 19. Bagaimana pun, ada pihak mendakwa, ianya adalah video 2 tahun lepas. Dan menjadi mangsa serangan politik. https://youtu.be/ttjNU60XdCw

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n