Skip to main content

Himpunan gergasi Anti ISA.

Kalau yang ini, wa hadir beb. Siap bawak korum lagi. Memintak kak memot tak dapat hadir. Peluang wa masuk Harakah besar sket. Muahahahaha.

Wa dengan uma akan pacak bendera Anti Maymot kat tengah2 lautan manusia tu. Siapa nak kenal gua dengan uma, leh join itu port. Yang pasti Berg mesti tak lepas hadir. Sebab polis dah cam muka dia. Hahaha. Kompom kena halau kat sempadan Perak.

2 himpunan gergasi yang perlu bagi momentum PRU13.

1. ISA
2. BERSIH

2 himpunan ni gua percaya, seluruh NGO, rakyat dan fahaman politik akan bersatu.

Comments

  1. ekeke betui ka lu nk hadir ni?
    jgn lu kata sakit perut lak nanti...

    ReplyDelete
  2. Aku nak mohoj tukar nama jadi perhimpunan "Mansuhkan AKDN"

    ReplyDelete
  3. wa nak bawak sepanduk 'hapuskan ppsmi'.

    ReplyDelete
  4. waa nak pergi bawa sepanduk vote 4 datin seri memot untuk ketua wanita..he he he

    fanatik

    ReplyDelete
  5. aiseh.. zaminc cam tetahu plak taktik gua. hahaha

    ReplyDelete
  6. -->>oit panatik..
    akak tak layak jwtn ketua pompuan sebab bukan geng golap2,,muahaha...


    -->> Lu hambik la interbiu ngan Harakah tu dak betuah,,

    Akak booking international herald tribune..cam best nama sokabar tu,,

    go internasinal beb,,kuang3

    ReplyDelete
  7. lu ni tul ke?
    nanti wa gak kene kencing..
    jenuh call x dpt..
    hampehhhh...

    rupenya lu
    sedap tgk k.memot kene gas yea...hahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

Simpang Renggam adalah University Jenayah Malaysia.

Oleh : AdukaTaruna Ada 2 tajuk berbeza pada gua dalam isu Simpang Renggam. Mekanisme pencegahan rekrud baru Pusat Tahanan itu sendiri Mekanisme pencegahan rekrud baru. Yang ini gua rasa KDN perlu ambil serius. Memang terjadi dan berleluasa rekrud-rekrud baru muncul dari dalam suasana penjara. Golongan penjenayah persendirian akan berbaiah dengan kumpulan gangster dari dalam penjara. Dan membentuk kumpulan yang besar apabila keluar. Kita tolak sebentar dahulu kes untuk bangsa India, kita rujuk satu sejarah Pak Long Burung Pengasas 36. Kumpulan Gangster Melayu. PEKIDA dan gangster Cina adalah satu entiti yang berbeza sebenarnya. Gangster Cina mempunyai fahaman komunisme, mempunyai sistem pengenalan diri komunis, buah-buah komunis, etc. Manakala PEKIDA menyerapkan budaya Arab dan berfahaman Islam (sekarang sudah sesat). Pak Long Burung (arwah) adalah pangkat 'Abang Besar' dalam PEKIDA. Akan tetapi, apabila berada dalam penjara, dia direkrud dengan unsur-unsur gangste