Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Mar 28, 2009

Gua deman rupanya..

Pagi semalam tekak gua sakit beb. Macam ada pasir dalam. Tapi sebagai Hero Remaja, wa cool jer. Hahaha. Remaja gua lagi ni. Baru 17 tahun.

Tadi malam tetiba badan gua panas. Berpeluh2. Nak pasang kipas sejuk plak. Pelik ma. Panas, berpeluh2 tapi sejuk. Wa releks dan cuba tido.

Tapi pusing punya pusing tak dapat tido. Skang dah menggigil la plak. Ah.. sudah.. wa cakap. Nak telan panadol takder la plak. Kepala rasa berat, jantung ada degup laju.

Gua demam rupanya....

9 comments:

Anonymous said...

aduka dah berjangkit dengan waaa he he he..fuh fuh fuh..

pelik rasanya bila tok bomoh demam

fanatik`

maymot said...

Demam la plak tok moh nih...

Moga cepat sembuh... :)

petunjuk bijaksana said...

bro,

lu citer sket pasal petisyen ni kat blog lu

masehhh...

http://www.petitiononline.com/pmbersih/petition.html

http://www.petitiononline.com/pmbersih/petition-sign.html?

p/s: selamat demam :p

Cahaya~ said...

kifarah dosa tu..
haha,,
selamat demam gak..

zaminc said...

demam? hehe demam rindu kot?

along said...

Salam...Ater....x ada la hero remaja kat penamaan calon Bukit Gantang esok....

schizo said...

woi kenapa aku pun demam?
mlm semalam juga. Panadol pun habis

Berg said...

ces patutlah x balas msg wa.. selalu duk majuk kata wa x msg.. pastu dah wa msg x balas.. saja je kata demam!!... x nak trun bukit gantang la tu!

uma said...

alasan utk cover utk x turun ke bukit,
mcm lah wa x tahu...haha