Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Mar 23, 2009

Gerakan pertama Najib - Mahathir

Ustaz Fadhil dah takder beb. Najib - Mahathir memulakan pemerintahannya dengan menggantung Harakah 3 bulan. PAS akan melalui zaman sukar. Fighter2 PAS banyak dah bersara bersara. Mat Sabu dah tua. Takan nak harap gua dengan uma. Hahaha.

Timbalam Pemuda? Tantawi? Ulama jenis Melayu ni, wa tak harap langsung dia dok barisan depan. Dia ulama beb. Kategori eksklusif punya. Tak main la peluh2 darah nih. Haha.

Wa ramal, peristiwa seumpama Memali berulang, sebelum Mahathir meninggal dunia. Allah kasi Mahathir lihat sendiri dosa2nya lampau tanpa dia sedari.

5 comments:

Anonymous said...

patah tumbuh hilang berganti la bro..haha
belum keluar lagi hero dr PAS nie..
biasa ah, hero keluar last2..hahaha
kalau ikut kebomohan wa yang xbrape nak menjadi ni, akan terjadi sesuatu sebelum PRK ni..cuba lu plak menurun..ape lu nampak?

-orang jauh-

perunding said...

wa pun rasa sama..meremang je bulu tengkuk ni..
wa rasa macam mumbai punya lah..
lepas tu habis semua pas dan keadilan kena sapu.
macam fis algeria kena.
so depa campur mumbai campur algeria..grand design.
paklah terus wat bodoh..

Xenan said...

bro,
jgn ramal camtuh bro.Ini ari bkt selambau polis ganas semacam jek ni.Tercuak gua dengar ramalan lu.

Gua doa ramalan lu takan jd

Anonymous said...

Lepas PRK baru nak agresif kut? Apa ke bengap Najib tu tiru apa Mahathir buat. Liwat, haram akhbar pembangkang, kacau perhimpunan aman. Tak tahu ke zaman dah berubah?

Anonymous said...

wa dah ramal dah.... Najib naik.... perkara pertama dia buat MAGERAN..... wa ramal ni bukan tengok dalam mangkok bro.... dalam kolah air umah wa ni..... jangan memain....

-abanghensem