Skip to main content

Gambar gua..


Yang N3 kat bawah ni bukan gua lah. Wa rembat gambar member gua dengan member dia kat blog dia. Kang tak pasal2 dia pulak kena belasah dengan panatik Hadi n panatik Anwar kang. Hahaha.

So, sebagai pembetulan, gua bagi gambar gua. Tapi time ni gua pakai purdah. Kuang3. Muka gua, suara gua, kulit gua, semua lah. Semua sama cam Torres. Kah kah kah. Wa dengar Kak Memot hempas keyboard. Dia panatik Rooney. :p

So, habes la gua beb. ID bernama lancau mesti cari gua punya beb. Dia nak belasah gua tuh. Hahaha. Wa nak nyorok rumah uma la. Bio dia skali kena belasah. Muahahaha.

Comments

  1. ni apa kes, asyik duk tayang pic, kan jadi cam elizabeth wong baru tau...

    fanatik...

    ReplyDelete
  2. ID lan*** tu cari ekau,,
    ekau nk nyorok umah uma??
    kwang kwang kwang..

    apola pengocut dak kulit,sore,muka langsung x samo torres ni...

    lawan la..,apo laie..

    ngan lan*** pun kau nak lari ko?
    ish ish ish..

    tu la panatik,,rugi ekau panatik duka ni panatik oii!!
    ha ha ha

    -->>tu pakai purdah tu nak tutup gigi karat ko?? :p

    ReplyDelete
  3. haha,
    lu traning ninja kat ne tu?
    ninja memang pakai selipar jepon pon..haha


    meh lah nyorok umah wa..hehe
    bior kita syahid bersama2 ala
    memali...tp lu x kawen lg,
    cian lak kat lu..haha

    ReplyDelete
  4. ces uma.. si AT x kawen lagi.. x de sapa yang nak sedih.. biar pi la kat dia.. kalau lu yang kene syahid.. mau pupus kak2 beruang kat kutup.. sapa mau jawab??..

    huahua.. so At, wa cdg lu g minta suaka politik kat Najib... mcm sepol buat.. g je pejabat dia.. hehe

    ReplyDelete
  5. haha,
    wa setuju dgn berg..
    mungkin AT jadi glamer bgambo dgn bakal PM...haha

    mase tu,
    wa rasa lu kene tutup muka semua bro,
    haha..
    bukan lu org lain yg cari lu..
    wa kejo lu...haha

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

Simpang Renggam adalah University Jenayah Malaysia.

Oleh : AdukaTaruna Ada 2 tajuk berbeza pada gua dalam isu Simpang Renggam. Mekanisme pencegahan rekrud baru Pusat Tahanan itu sendiri Mekanisme pencegahan rekrud baru. Yang ini gua rasa KDN perlu ambil serius. Memang terjadi dan berleluasa rekrud-rekrud baru muncul dari dalam suasana penjara. Golongan penjenayah persendirian akan berbaiah dengan kumpulan gangster dari dalam penjara. Dan membentuk kumpulan yang besar apabila keluar. Kita tolak sebentar dahulu kes untuk bangsa India, kita rujuk satu sejarah Pak Long Burung Pengasas 36. Kumpulan Gangster Melayu. PEKIDA dan gangster Cina adalah satu entiti yang berbeza sebenarnya. Gangster Cina mempunyai fahaman komunisme, mempunyai sistem pengenalan diri komunis, buah-buah komunis, etc. Manakala PEKIDA menyerapkan budaya Arab dan berfahaman Islam (sekarang sudah sesat). Pak Long Burung (arwah) adalah pangkat 'Abang Besar' dalam PEKIDA. Akan tetapi, apabila berada dalam penjara, dia direkrud dengan unsur-unsur gangste