Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Mar 22, 2009

Gambar gua..


Yang N3 kat bawah ni bukan gua lah. Wa rembat gambar member gua dengan member dia kat blog dia. Kang tak pasal2 dia pulak kena belasah dengan panatik Hadi n panatik Anwar kang. Hahaha.

So, sebagai pembetulan, gua bagi gambar gua. Tapi time ni gua pakai purdah. Kuang3. Muka gua, suara gua, kulit gua, semua lah. Semua sama cam Torres. Kah kah kah. Wa dengar Kak Memot hempas keyboard. Dia panatik Rooney. :p

So, habes la gua beb. ID bernama lancau mesti cari gua punya beb. Dia nak belasah gua tuh. Hahaha. Wa nak nyorok rumah uma la. Bio dia skali kena belasah. Muahahaha.

6 comments:

Anonymous said...

ni apa kes, asyik duk tayang pic, kan jadi cam elizabeth wong baru tau...

fanatik...

Che said...

letak gamba uma sekali la...!hahaha

maymot said...

ID lan*** tu cari ekau,,
ekau nk nyorok umah uma??
kwang kwang kwang..

apola pengocut dak kulit,sore,muka langsung x samo torres ni...

lawan la..,apo laie..

ngan lan*** pun kau nak lari ko?
ish ish ish..

tu la panatik,,rugi ekau panatik duka ni panatik oii!!
ha ha ha

-->>tu pakai purdah tu nak tutup gigi karat ko?? :p

uma said...

haha,
lu traning ninja kat ne tu?
ninja memang pakai selipar jepon pon..haha


meh lah nyorok umah wa..hehe
bior kita syahid bersama2 ala
memali...tp lu x kawen lg,
cian lak kat lu..haha

Berg said...

ces uma.. si AT x kawen lagi.. x de sapa yang nak sedih.. biar pi la kat dia.. kalau lu yang kene syahid.. mau pupus kak2 beruang kat kutup.. sapa mau jawab??..

huahua.. so At, wa cdg lu g minta suaka politik kat Najib... mcm sepol buat.. g je pejabat dia.. hehe

uma said...

haha,
wa setuju dgn berg..
mungkin AT jadi glamer bgambo dgn bakal PM...haha

mase tu,
wa rasa lu kene tutup muka semua bro,
haha..
bukan lu org lain yg cari lu..
wa kejo lu...haha