Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Mar 20, 2009

Cara penyokong Hadi berhadapan dengan hujah.

ooo..ya wa flag lu punya blog...

adam
Tepat sekali kata uma. Tapi wa mody sket. Andai Hadi menjadi PM, pasti pengikut bodohnya menyarankan dan mempertahankan ISA. Hahahaha.

Dan adakah Hadi dilemma memilih antara kehilangan pengikut setia atau prinsip asas manusia?

Lu flag, wa leh buat blog baru la. Tulisan wa, wa dah backup. Insyaallah. Berapa kali wa di ban, dipadam, diugut. Nak jadi pemaki kena smol meter ma.

Kat TKO.

Wa wat tajuk Paklah ni bodoh orangnya. Tapi isi pasal Hadi. Takda masalah beb. Sekali wa tukar balik Paklah kepada Hadi, terus kena lock. Hahahaha.

Genetik Melayu lambat majunya beb. Gagal pro, gagal asingkan sesuatu itu pada tempatnya.

3 comments:

Berg said...

Alamak... kecik ati wa nengok lu boleh layan komen mcm tu.. ces sungguh la.. menjatuhkan 2% point tahap penulisan lu di kaca mata wa...

wakaka... dah lu pikir tahap depa mcm tu... yang lu pi ikut tahap yang sama buat apa??...

chait!!

Anonymous said...

waa tak sangka la sampai gini jadinya...kadang2 waa terpikir pandangan hadi awang bukan teruk sangat pun, apa pun waaa boleh baca posting luuuu, LU ada baca buku islam dan demokrasi yang hadi awang tulis, pandangan dia lebih baik dari anwar ibrahim....

Fanatik...

petunjuk bijaksana said...

dari bacaan aku di TKO aku tengok ramai yang masih tak faham konsep ideologi yang nak disampaikan, tapi ada juga yang paham, melalui yang faham ini lah ideologi ini dapat dikembangkan lagi.

yang tak faham tu mungkin sebab cara penyampaian kau dan cara pemahaman mereka yang berlainan.

do not give up and control your emotion...