Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Mar 19, 2009

Bomoh.

Oleh : AdukaTaruna

Wa baru jer nak jadi bomoh, tup2 Paklah kena bomoh. Hahaha. Amno2.... dari zaman Mona Fendy lagi. Buduh Melayu nih. Paloh Mulai cakap, patutla Paklah asyik tido. Member wa cakap, patutlah Paklah pakai pampers. Mak aih...

La ni, heboh dikatakan Muhyiddin kena attack plak. Kes Ali dimanfaat oleh Taib. Muhyiddin dituduh master plan. Nasib ko la labu. Macamana pun, kalau Muhyiddin pantas dan bersungguh2 padamkan persepsi tu, wa ingat dia menang gak. Kalau Taib menang, wa tak tau la apa nak jadi dengan UMNO. Bodoh si Ali, 8 kali bodoh Taib dari tajuk intelek.

TDM plak leh keluarkan kenyataan supaya rayuan tidak dilayan. Ikutkan satu sudut lagi, Paklah ni jenis penakut dan jenis super lembik. Macam tak logik plak ramalan kebomohan wa. Hahaha. Kalau Khairy, gua percayalah keganasan dia.

Maybe benar cakap zaminc. Najib akan jadi PM gak. Melengkapkan teori RAHMAN dan berakhirnya zaman UMNO. Hahaha. Amno2.... tak pasal2 semua bloggers, semua ahli politik fokus dan cakap pasal lu. Sedangkan hal rakyat lebih penting.

Wa rasa Najib akan dipintas Berg. Sebab ____ diorang sama. hahahahaha

1 comment:

Scofield said...

lu rasa najib akan dipintas Berg, sbb nama diorang sama. hahaha... wa isi tempat kosong je...