Skip to main content

Apsal tak maki Hadi?

kerajaan perpaduan bro.... apsal tak maki hadi, bro? Lu dah tukar kem ka?

1. Dah nak dekat PRK la.

2. Hadi cakap depan2. Terang2. Anwar pun sama. Cuba buat kerja belakang tengok.... 1000 kali kena ban kat TKO pun wa fight. Memang wa maki habes2 punya.

Kat TKO, jgn kata Hadi atau Anwar, MT UMNO pun ada. Wa bekas mod ma.. dulu belum terbongkar yang mod boleh tgk ip. ip ni dari mana, ip tu dari mana. Cerita berlegar di kalangan mod. Skang ni baru ramai guna proxy.

Comments

  1. sapa yg nak maki hadi tu?
    wa geng hadi dlm issue kerajaan ppaduan ni...haha.
    so jgn maki lebih2 yeaa....hahaha
    coz maki hadi=maki wa...hahaha

    ReplyDelete
  2. hahahaha. uma mod MT ameno kot. hahaha

    ReplyDelete
  3. wa tak nak maki ni bro.... cuma wa nak tanya.... apasal semasa kerajaan PAS kelantan nyawa² ikan takde satu pun ajak buat kerajaan perpaduan???.... adakah semasa tu PAS tenat n UMNO kuat?????.....

    -abanghensem

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Gambar Mahathir mula diturunkan.

Gambar Mahathir sebagai PM diturunkan bermula hari ini. Admin berharap gambar Muhyiddin sempat dinaikkan. Bukan apa. Penat nak layan drama politik. Ekonomi ke laut. Hutang bertambah. Aset terjual. Penyakit merebak. Perkauman membarah. https://t.co/oYE33fWwpW

Menteri Kesihatan dikritik rakam lagu raya saat negara dilanda wabak Covid 19.

Menteri Kesihatan yang baru, telah dikritik hebat dalam media sosial, angkara sibuk merakamkan lagu raya (untuk kegunaan populariti 2 bulan lagi), ketika negara Malaysia diisytihar wabak Corona Virus Covid 19. Bagaimana pun, ada pihak mendakwa, ianya adalah video 2 tahun lepas. Dan menjadi mangsa serangan politik. https://youtu.be/ttjNU60XdCw

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n