Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Mar 14, 2009

Apsal tak maki Hadi?

kerajaan perpaduan bro.... apsal tak maki hadi, bro? Lu dah tukar kem ka?

1. Dah nak dekat PRK la.

2. Hadi cakap depan2. Terang2. Anwar pun sama. Cuba buat kerja belakang tengok.... 1000 kali kena ban kat TKO pun wa fight. Memang wa maki habes2 punya.

Kat TKO, jgn kata Hadi atau Anwar, MT UMNO pun ada. Wa bekas mod ma.. dulu belum terbongkar yang mod boleh tgk ip. ip ni dari mana, ip tu dari mana. Cerita berlegar di kalangan mod. Skang ni baru ramai guna proxy.

3 comments:

uma said...

sapa yg nak maki hadi tu?
wa geng hadi dlm issue kerajaan ppaduan ni...haha.
so jgn maki lebih2 yeaa....hahaha
coz maki hadi=maki wa...hahaha

Anonymous said...

hahahaha. uma mod MT ameno kot. hahaha

Anonymous said...

wa tak nak maki ni bro.... cuma wa nak tanya.... apasal semasa kerajaan PAS kelantan nyawa² ikan takde satu pun ajak buat kerajaan perpaduan???.... adakah semasa tu PAS tenat n UMNO kuat?????.....

-abanghensem