Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Feb 24, 2009

Video lucah UMNO la plak

Ni ada satu lagi maklumat yang wa dapat. kali ni kat email plak. Terselit antara email makian2 dari fanatik Anwar. Hahaha.

Dulu dapat video lucah Khairy. La ni dapat diberi video lucah Rosmah la plak. Member wa kutip dari MSK.

Muka iras2 la. Tapi tak tau betul ke tak. Kita perjuangkan idealogi la beb. Bab2 aib macam tu tak payah la. Kalau fitnah, tak ke naya jer.

7 comments:

lelaki_ini said...

Rita m'jolok mata
Rosmah m'jolok tekak
Tobat eh..

amdang81 said...

bila plak wa nak tgk video lu aduka? Hahahha...

Rosmah tu wa ada gak dengar.. tapi kalu betul ada, ni bukan soal nak mengaibkan, tapi soal nak jaga pemimpin negara dari dapat yang teruk dan buruk

AdukaTaruna said...

wa selalu dapat sms dr Islam4all, uma, bdk2 PAS Seremban, bebudak TKO, medang. so, kalau lu nak bidio wa, lu tanya diorang la. Hahahaha.

Selalu gak borak kat ym. tapi yg ni kat email. dia bg link MSK. bg link blog bidio rosmah skalik.

daya pengecaman wa memang lemah beb. pelakon boliwut pompan wa nak semua sama jer. siyes. susah nak kenal.

Bab rosmah ni, dlm bidio tu iras2 la. tp komen kate majoriti bukan. Bukan la kot. Hahaha.

perunding said...

aduka, lahanat jebat tu boleh/nak iklan kat tempat aku tak???

AdukaTaruna said...

kalo pree leh gak bro.. :p

maymot said...

pasal si rosmah ni akak tatau sbb lom tgk,tapi si keri tu memang konfem dia bkn nya kulit cam saya,rupa cam saya tapi bkn saya!!??memang konfem dia,insyA.

deyy tambi,kalo x konfem,jgn siar la...wat dosa ati ngan mata jek!!

Anonymous said...

bro duka, MSK tu apa?