Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Feb 6, 2009

Hormatilah pilihan rakyat wahai Barisan Rakyat!

Tadi wa tengok Buletin Utama. Mukhriz punya komen, ok. Wa terima. Dia kata kalau lompat ke Anwar tak per, mengapa lompat ke BN tak boleh? Ok lah tu. Wa malas ulas. Wa rileks jer sambil telan teh o.

Sekali kuar gambar sifu teakwando. Azalina Othman. Dia cakap, hormatilah pilihan rakyat. Hah! Wa kompius beb. Nak marah ke, nak gelak ke, nak telan teh o dalam mulut dulu. Nasib baik tak tersedak.

4 comments:

Anonymous said...

..... wa memang selalu angin dengan lu, sebab tulis tak tengok kiri kanan, tapi kali ni wa naik stim pulak.....

muraisenja said...

aku pun ada tengok.....hahahaha...

Anonymous said...

tak setuju dengan kenyataan mukhriz yang menyebut tiada sejarah lompat parti sebelum ini, mukhriz lupa bapanya pernah lompat parti dari umno ke pas pada zaman tunku dahulu

Anonymous said...

mukris ni anak bapak..... manja.... tak payah dengar la kata² dia ni.... nak jadi ketua pemuda konon... buat malu jer...

-abanghensem