Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Feb 26, 2009

Team Man U pun kena rombak gak.

alang2 da rombak kabinet, lu rombak ah plak team MU nie..amacam?

-orang jauh-

Kah kah kah. Lu jangan cabar wa bro. Wa dah lama nak rombak Man U nih. Hahahaha. Sebagai Bapa Rombakan Malaysia, rombak jgn tak rombak!!!! Lulululululu!! (ala2 org Red Indian)

Penjaga gol : Van Der Sar. Tiada perubahan. Org tua ni memang power nak mampos. Wa paling berbulu dengan dia nih. Susah nak lepas. 1 by 1 pun belum tentu lagi.

Pertahanan tengah : Jap Stam dengan Cannavaro. Cannavaro penting sebab laju sket. Jap Stam tinggi, kasar, liat, ganas cuma lambat sket ar. Kah kah.. dah tua la plak 3 ekor nih.

Pertahanan kiri : Abidal

Pertahanan kanan : Sergio Ramos

Tengah : Sebab Pcik Zidane dah lepak surau, wa pilih diri wa dengan adik wa. Muahahaha. Adik wa defensif, wa attacking. Rancang2, umpan2 ni peberet wa. Tapi sebab peha kanan wa ada besi, wa lari lambat. So, adik wa kena letak defensif punya la. Hahaha.

Tengah Kanan : C. Ronaldo? Huh! Langkah mayat Karpal dulu. Wa akan letak Messi. Muahahaha. 3 orang jaga belum tentu dapat lagi tuh.

Tengah Kiri : Ribery.

Penyerang : Nistelroy dan Henry. Henry main bawah sket.

Pengurus : Sultan Ahmad Shah. Kah kah kah khak Ptuiihhhh!!

3 comments:

maymot said...

Kalau letak soltan azlan shah pengurus,,,,lu langkah mayat kak memot dulu!!!

Penyerang tu henry mana satu ni dak duka>>henry thierry keww??

Anonymous said...

ceh, lu punye team setahun dua je bro...
masuk tahun ketiga, tinggal lu ngan adik lu je..xpun adik lu je tinggal..
yang lain sume pancit..hahaha
ape barang semua kuda tua??

-orang jauh-

AdukaTaruna said...

ah kakmot.. bebuat x kenal la plakk.. kan ke biras den tuh

kuda tua kena minum kopi kuda. haha