Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Feb 22, 2009

Ini manusia tidak boleh digertak!

Oleh : AdukaTaruna

Hahaha. Kena sebut insyaallah ma. Rais Yatim lagi hebat. Bakar jambatan. Tak payah la bro. Hati manusia Allah pegang. Yang ni, takleh salahkan gen. Azazil yang power pon out. Roslan Kassim, Nakahei, banyak lagi la. Silap2 wa pun skali. Nauzubillah.

Macam zaminc la. Mase bercinta dulu, sumpah tak minat Nora Danish lagi. Dah kawin, tampal gambar Nora Dasih besar pintu. Wakakakaka.

3 comments:

zaminc said...

Salam.
kah kah.. lu jgn memain bro, wa saman lu nanti... kut ye pon beri la awek yg single... ni dah double... heh..

Tapi betol bro, hati ni Allah pegang mcm manusia balik2 kan dinar jer...

So kena baca doa, "Wahai Tuhan yg membolak balikkan hati, tetapkan hatiku di atas deen Mu"

AdukaTaruna said...

tp.. comel wo.. nora danish.. :p

Anonymous said...

apa susah remaja ni sekali jer.... sooooooooooooooooo... kite enjoiiii................ (sambil angkat tangan ke langit sebelah).........

-abanghensem