Skip to main content

Si bangsat PAS dan si bangsat PKR.

Si bangsat PAS ADUN Melor ni sedang menjahanamkan imej PAS, imej poligami, imej Islam. Nabi poligami, lu pun nak poligami. Nabi poligami membela wanita, lu poligami membela nafsu. Allah kata kalau tak mampu cukup satu, lu kata kat Allah lu mampu. Dasar bangsat dan terkutuk.

Si bangsat PKR pula sekali lagi berhadapan dengan krisis moral. Parti serupa BN ini mencerminkan BN versi PKR apabila mengambil-alih negara kelak. Wa setuju kalau JAIS bawah Hassan Ali siasat bangsat PKR yang menjadi kekasih Elizabeth. Jangan pilih bulu. Anwar tak Anwar, g jahanam sama dia. Salah tetap salah. Keperluan siasat tetap keperluan siasat.

Kalau terbukti bersalah, hukum. Kalau terbukti tak bersalah, umum.

Comments

  1. aduiii... bengapnya....
    mcm ni ke nak jadi Adun? tempat rakyat nak buat aduan? kalau adun pon perangai takleh pakai...

    mintak TGNA arahkan mamat adun melor ni letak jawatan jer....

    ReplyDelete
  2. ni yang wa tak paham ngan PAS kelantan.... apasal la dok lantik mamat ni lagi jadi calon semasa PRU12 ari tu..... mamat ni sejak penggal dulu lagi buat taik kat kelantan.... dulu nak jadi exco.... PAS kelantan tak bagi dia ugut nak kuar PAS..... tapi senyap jer sampai PRU12..... pastu perlantikan exco baru pun dia dok melalak nak jadi exco gak..... TGNA tak layan gak..... pas tu ugut lagi nak kuar PAS.... TGNA kata kuar la kalau berani.... tapi tak kuar² lagi....

    -abanghensem

    ReplyDelete
  3. Setuju dgn AT. Gugurkan ADUN yang bermasalah pada PRU akan datang.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.