Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Feb 19, 2009

Si bangsat PAS dan si bangsat PKR.

Si bangsat PAS ADUN Melor ni sedang menjahanamkan imej PAS, imej poligami, imej Islam. Nabi poligami, lu pun nak poligami. Nabi poligami membela wanita, lu poligami membela nafsu. Allah kata kalau tak mampu cukup satu, lu kata kat Allah lu mampu. Dasar bangsat dan terkutuk.

Si bangsat PKR pula sekali lagi berhadapan dengan krisis moral. Parti serupa BN ini mencerminkan BN versi PKR apabila mengambil-alih negara kelak. Wa setuju kalau JAIS bawah Hassan Ali siasat bangsat PKR yang menjadi kekasih Elizabeth. Jangan pilih bulu. Anwar tak Anwar, g jahanam sama dia. Salah tetap salah. Keperluan siasat tetap keperluan siasat.

Kalau terbukti bersalah, hukum. Kalau terbukti tak bersalah, umum.

4 comments:

nenek said...

sape adun melor tu?

zaminc said...

aduiii... bengapnya....
mcm ni ke nak jadi Adun? tempat rakyat nak buat aduan? kalau adun pon perangai takleh pakai...

mintak TGNA arahkan mamat adun melor ni letak jawatan jer....

Anonymous said...

ni yang wa tak paham ngan PAS kelantan.... apasal la dok lantik mamat ni lagi jadi calon semasa PRU12 ari tu..... mamat ni sejak penggal dulu lagi buat taik kat kelantan.... dulu nak jadi exco.... PAS kelantan tak bagi dia ugut nak kuar PAS..... tapi senyap jer sampai PRU12..... pastu perlantikan exco baru pun dia dok melalak nak jadi exco gak..... TGNA tak layan gak..... pas tu ugut lagi nak kuar PAS.... TGNA kata kuar la kalau berani.... tapi tak kuar² lagi....

-abanghensem

Anonymous said...

Setuju dgn AT. Gugurkan ADUN yang bermasalah pada PRU akan datang.