Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Feb 7, 2009

Sapa nak BR perintah Perak dalam masa terdekat, baca sini.

Oleh : AdukaTaruna

Wa kena sound ma sama satu akak. Kat email. Asyik salahkan sana, salahkan sini. Cuba bagi cadangan. Hehehe. Ok la. Wa try bagi cadangan. Sapa2 berani buat la. Wa? Wa sokong la. Dah cadangan wa. Hehehe.

Cadangan 1.

Tingkatkan tekanan kepada 3 lahanat (dah macam tajuk novel wa pulak). Kaw2 punya tekanan. Sampai dia letak jawatan. Cara-caranya :

1. Pos surat, sms, kol, datang rumah, kasi bantahan. Ingat, bantahan, bukan ugutan. Kang lu pulak masuk lokap.

2. Buat tugu. Dan luahkan kemarahan kat tugu tu.

3. Tampal stiker kata-kata penghinaan kepada mereka. Kalau seluruh kenderaan Perak tampal muka dia sebagai pengkhianat, wa percaya tak sampai seminggu dia letak jawatan.

Cadangan 2.

Ni ganas sikit. Doakan 2 jahanam ni mampos. Kalau diorang mampos kompom ada PRK dalam masa 60 hari.

1. Buat petisyen doakan 3 jahanam tu mampos. Amin ramai2.

2. Buat bacaan yassin untuk pengkhianat secara besar-besaran. Siap hantar kad jemputan kat keluarga, kat saudara-mara, kat dia sendiri. Mesti goyang punya. Esok gak letak jawatan. Terus PRK.

Ha, amacam? Berani? Sekali kalau jadi, PKR gak yang bertanding. Adeh... tensyen.

3 comments:

Shitsurei shimashita said...

ganas! ganas! I like it!!!
Reinch

anti bengap said...

tanak doakan sultan mampos skali?

Anonymous said...

berbaloi ke doa kan sultan.... tak payah la.... pastikan PRU nanti PR menang besar kat Perak pastu buat la sesuatu yang menyakitkan ati istana...

-abanghensem