Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Feb 8, 2009

Rockers sekalian, ni nak mintak tolong sket nih.

Pihak PAS Kawasan Kuala Kangsar memohon sumbangan orang ramai bagi membiayai jaminan 9 orang sahabat seperjuangan, mangsa kezaliman polis, yang telah ditahan oleh polis semasa kejadian tunjuk perasaan di Masjid Ubudiah, Bukit Chandan tempohari. Mereka akan diikat jamin pada 8hb Februari (Ahad) jam 3.30 petang, di Mahkamah Majistret Kuala Kangsar.

Berikut adalah akaun bank untuk sumbangan tersebut:
1. Parti Islam Semalaysia Kawasan Kuala Kangsar, RHB Islamic Bank
no ac: 2-58187-00000991
2. Bendahari PAS Kuala Kangsar
Azmi Kamal, Bank Islam no ac:
08040020018015

Terima Kasih
Jazakallah khairan khathira

6 comments:

lelaki_ini said...

Brpa total ammount ikat jamin utk 9 org tuh?

Wa heran, ms demo aritu knpa smua muka PAS? Padahal kerajaan asli Perak adalah milik PR, hnya MB milik PAS. Knpa hnya PAS yg ada inisiatif kutip derma ikat jamin?

maymot said...

bio ler gitu dis man,,
kalo ramai mata sepet kang dituduh nak jadikan perak singapore lak,,
kalau ramai geng rajnikanth plak kang kata PAS geng hindraf,,
lagi bertambah hot melayu2 tak berapa ceredik nun kata PAS ikut telunjuk non muslims menderhaka pd soltan ta wau nga wau nga,,,,

so,derma je la...wawasan muslims(yg betoi) melangkau hingga ke akhirat. ;)

Anonymous said...

kalu dah derma kena bg tau empunya akaun tu ke?

nyle

Anonymous said...

sejak dari dulu lagi memang cina kureng skit pasla demo ni.... tapi dia orang zahirkan protes ngan undi.... tak payah la nak pertikaikan pasal demo orang melayu ni..... dah terbukti pada PRU13 ramai bangsa lain pun sokong PAS.... cukup la sokongan ngan UNDI.... kalau dia orang turun demo sekali pun lagi ok.....

-insyaAllah wa aku sumbang apa yang wa mampu

-abanghensem

aiman said...

sdra. lelaki-ini,

anta tak perlu hairan.
sejak dulu Cina hanya beratkan ekonomi anak beranak mereka.
kalau itu tak diusik, peduli ape dengan tonggang terbalik negara.
himpunan Bersih pun mereka tiada.
himpunan Gaza pun mereka tiada, mereka anggap itu masalah umat Islam, bkn soal kemanusiaan.
tapi bila ladang babi di Melaka dicuit, siang2 dah pikul sangkar babi hadang FRU. sebab tu periuk nasik mereka.

Anonymous said...

ni la nak marah ni...
masa ANUAR kena tangkap,
penuh balai n lokap buat demo...
masa pengikut kena tangkap,
mana ANUAR?
PKR x de duit nak tolong?
cakap gantang2....
habuk pon x de...!!!
penat bapak aku baring atas jalan...
skang PEMIMPIN dok kat umah...
mana bukti perjuangan untuk penyokong ko ha?