Skip to main content

Rockers sekalian, ni nak mintak tolong sket nih.

Pihak PAS Kawasan Kuala Kangsar memohon sumbangan orang ramai bagi membiayai jaminan 9 orang sahabat seperjuangan, mangsa kezaliman polis, yang telah ditahan oleh polis semasa kejadian tunjuk perasaan di Masjid Ubudiah, Bukit Chandan tempohari. Mereka akan diikat jamin pada 8hb Februari (Ahad) jam 3.30 petang, di Mahkamah Majistret Kuala Kangsar.

Berikut adalah akaun bank untuk sumbangan tersebut:
1. Parti Islam Semalaysia Kawasan Kuala Kangsar, RHB Islamic Bank
no ac: 2-58187-00000991
2. Bendahari PAS Kuala Kangsar
Azmi Kamal, Bank Islam no ac:
08040020018015

Terima Kasih
Jazakallah khairan khathira

Comments

  1. Brpa total ammount ikat jamin utk 9 org tuh?

    Wa heran, ms demo aritu knpa smua muka PAS? Padahal kerajaan asli Perak adalah milik PR, hnya MB milik PAS. Knpa hnya PAS yg ada inisiatif kutip derma ikat jamin?

    ReplyDelete
  2. bio ler gitu dis man,,
    kalo ramai mata sepet kang dituduh nak jadikan perak singapore lak,,
    kalau ramai geng rajnikanth plak kang kata PAS geng hindraf,,
    lagi bertambah hot melayu2 tak berapa ceredik nun kata PAS ikut telunjuk non muslims menderhaka pd soltan ta wau nga wau nga,,,,

    so,derma je la...wawasan muslims(yg betoi) melangkau hingga ke akhirat. ;)

    ReplyDelete
  3. kalu dah derma kena bg tau empunya akaun tu ke?

    nyle

    ReplyDelete
  4. sejak dari dulu lagi memang cina kureng skit pasla demo ni.... tapi dia orang zahirkan protes ngan undi.... tak payah la nak pertikaikan pasal demo orang melayu ni..... dah terbukti pada PRU13 ramai bangsa lain pun sokong PAS.... cukup la sokongan ngan UNDI.... kalau dia orang turun demo sekali pun lagi ok.....

    -insyaAllah wa aku sumbang apa yang wa mampu

    -abanghensem

    ReplyDelete
  5. sdra. lelaki-ini,

    anta tak perlu hairan.
    sejak dulu Cina hanya beratkan ekonomi anak beranak mereka.
    kalau itu tak diusik, peduli ape dengan tonggang terbalik negara.
    himpunan Bersih pun mereka tiada.
    himpunan Gaza pun mereka tiada, mereka anggap itu masalah umat Islam, bkn soal kemanusiaan.
    tapi bila ladang babi di Melaka dicuit, siang2 dah pikul sangkar babi hadang FRU. sebab tu periuk nasik mereka.

    ReplyDelete
  6. ni la nak marah ni...
    masa ANUAR kena tangkap,
    penuh balai n lokap buat demo...
    masa pengikut kena tangkap,
    mana ANUAR?
    PKR x de duit nak tolong?
    cakap gantang2....
    habuk pon x de...!!!
    penat bapak aku baring atas jalan...
    skang PEMIMPIN dok kat umah...
    mana bukti perjuangan untuk penyokong ko ha?

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.