Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Feb 17, 2009

Pengumuman.

Oleh : AdukaTaruna

Wa mungkin tidak ada untuk beberapa hari. Wa balik kampung. Maklong wa meninggal dunia. Beberapa hari lepas Paklong wa (suami dia), kali ni dia pula. Bila turn wa, entahla.. huhu.

So, cakap balik kampung bermakna wa jauh dari internet. Bz dan sebagainya. Memandangkan wa upload gambar Elizabeth (konon. tak tahu betul ke tak gambar tuh), maka, wa bersedia menerima bantahan pembaca.

Wa dah bagitau uma (tranungkite dan utaraonline). Dia akan ambil-alih blog wa sementara bagi memadam gambar tersebut seandainya terdapat bantahan.

Kalau lu rasa tak selesa, atau wa tak patut upload gambar itu, lu bantah di shout box atau ruang komen. Nanti uma ambil tindakan.

Buat Sis Eli, sorry aaa... wa bukan mau aibkan lu, cuma wa mau kasi orang faham, itu gambar berstatus aniaya.

Lu nak jadi pemimpin, lu kena tanggung cabaranlah. Mau rumah tepi pantai, kena faham2 lah. Tu pasal wa tak mau jadi terkenal (rupa). Sebab wa sangat2 utamakan privacy wa. Biar terkenal atas hasil kita, jangan terkenal rupa kita. Hilang kuality privacy kehidupan ma.

Benda ni paling berharga bagi wa... no one know me (skiping sket)

6 comments:

zaminc said...

Wa bantah ekeke.. eh uma bila takeover, malam ni atau esok?

Anonymous said...

takziah pcik..

Phan That Kow said...

lu salah beb. Dia islam atau bukan Islam, akhlak baik maskudnya takda romen-romen beb .. cina atau Melayu.. lu romen belum kawin lu tak buleh jadi pemimpin...

Anonymous said...

Betul kah tiada orang yang mengenali kamu AT? Dengan alamat akaun bank kamu, siapa sahaja boleh mengorek butir-butir peribadi kamu malahan perihal peribadi kamu daripada teman-teman kamu. Jangan terlalu menyombong dan berselindung dengan imej bayang-bayang kononnya tiada siapa yang mengenali kamu. Saya akan cuba mencari identiti kamu melalui cyber dan mencari maklumat siapakah sebenarnya kamu. Setakat ini saya sudah ada mendengar cerita mengenai kamu dan beberapa skandal wanita di TKO tidak lama dulu. Cerita yang kurang manis untuk dipaparkan disini. Bersedialah kamu untuk menuai hasil dari perbuatan kamu selama ini.

Farhan said...

macam la lu glamor sangat aduka..haha

AdukaTaruna said...

hahaha.. tau xpe