Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Feb 22, 2009

PAS Kelantan tak perlu kusutkan keadaan.

"bro.. lu komen sket isu PAS Kelantan la ni.. kat blog lu."


Oleh : AdukaTaruna

Pada wa, PAS Kelantan tak perlu kusutkan keadaan. Jangan pecahkan fokus rakyat. Jangan pecahkan momentum rakyat. Kes2 Adun Melor dan Ibrahim Katak tu diam jer dulu. Biar blogger nyamuk jer cakap. Lu orang releks dan stanby. PRU13 baru tolak dalam longkang.

Skang ni fokus negara kat kes Perak. Kat PRK 2 bukit. Dan fokus negara juga kat moral PKR. Dari segi persaingan sihatnya, PAS dilihat paling dipercayai. Susah nak dapat senario nih beb. Jadi, Takiyuddin tak perlu menggelabah up kes Kelantan, dan mengheret media mendapatkan komen TGNA.

Lu duduk jer dediam dan fokus kepada Perak dan 2 PRK. Jangan nak memandai2 cipta isu. Ikut Q ma. Tak ke mana si katak tu. Biar jer dia belasah Anwar. Tak kemana Adun Melor tu. Cuma lu orang bangang la kalau pilih si bangsat tu lagi next PRU. Releks, senyum dan do it. PRU13, jangan pilih katak, jangan pilih si bangsat tu. Apa ada hal punya.

PRK beb.

Ni PRK nih. Fokus jangan pecah. UMNO dah buat anak angkat dah. Setiap cawangan anak angkat UMNO negeri. Yang lu orang pulak? Dah wat kerje blom?

1. Khusus PKR di Perak, panggil blogger Perak, raikan diorang, dapatkan maklumbalas dari diorang. Apa yang perlu dibuat dan apa yang boleh dibantu. Lu tak tgk ke cane punya power blogger Perak dalam isu krisis perlembagaan ni beb.

Kalau boleh, sponsor duit minyak ke, bayarkan bil tenet diorang ke, pinjamkan brotben kat diorang ke, apa2 yang patutla.

2. Yang ni kena sound awal. Media macam Harakah, jangan heboh dan sibuk buat liputan pemilihan UMNO plak nanti. PRK beb. PRK. Wa letih sket dengan Harakah nih. Yang mana satu tugas utama pun diorang selalu tak tau.

1 comment:

Anonymous said...

wa pun tak paham la.... apasal la PAS ni dok kecoh² pasal 1 makhluk ni... cuba buat tak layan... biar dia cakap sensorang.... jangan layan provokasi brehim ni..... tak lama dia jadi MP ni.... tunggu hingga PRU13 habis la riwayat politik brehim ali ni.... sekarang biar jer dia nak cakap apa pun...

1 makhluk lagi ni..... seperti yang aku kata sebelum ni.... apasal PAS kelantan masih lantik mamat ni sebgai calon.... sejak dulu lagi dia buat hal dalam PAS kelantan.... aku harap lepas ni jangan bagi dia jadi calon lagi..... buat malu Tuan Guru jer

-abanghensem