Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Feb 2, 2009

Oi Anwar, meh sini lu. Bodoh punya PKR.

Oleh : AdukaTaruna

Wa nak taip ringkas jer nih. Setakat apa yang wa tahu (baca sini sana).

1. Oi Anwar. Dengar sini luahan hati wa. Kalau ada PRK kat Perak, bagi PAS jer la bertanding. Naik pedap wa dengan PKR nih. Ntah apa matlamat lu orang pun wa tak tahu.

So, bagi PAS bertanding dulu. Sebab tak stabil nih. Nanti PRU13, lu hambek la balik. Bodoh punya parti. Menyusahkan. Orang sibuk nak bekerja untuk rakyat, korang sibuk dengan masalah displin.

Oi Anwar. Kalau lu eksyen, masih gak letak tiket PKR, wa takut pengundi berbulu jer beb. Atas pagar, Cina, penyokong PAS ingat undi PKR hari tu pasal PKR sendiri ke? Sorry la bai. Tapi pasai pembaharuan. Pasal kesegaran.

So, dengar sini. Jangan fikir keras kepala lu jer. Bagi kat PAS dulu. Nak elakkan sentiment fade-up pengundi kepada PKR. PRU13, lu hambek la balik. Kerusi Rembau wa nak tekan PAS hambek balik nantih.

Bodoh punya parti. Gen Melayu ni, kalau tak gigit Islam, ni la tahap dia. Superb bangang dia.

2. Menunjukkan Najib punya team memang power beb. Menghampiri Mahathir. Bahaya Najib ni kalau jadi PM. Najib tu bodoh, tapi team dia berani, agreasif ala Mahathir.

So, PAS, stanby la kalau Najib jadi PM. Naif2, lurus2, lembab2 memang tinggi persen kena baham.

1 comment:

lelaki_ini said...

2 DUN kosong. aku pecaye yg kedua2 kerusi x kan ditandingi oleh 1 parti PR yg sama ( byk sentimen yg m'halang ia drpd b'laku. jika b'laku, ia bole jd bola tanggung BN dlm kempen nanti ).

DAP x mgkn sbb kaw2 tu majoriti Melayu. mgkn 1 utk PAS 1 utk PKR. kalo tnya aku, aku mmg nak PAS je yg lawan BN. PKR parti illusi, kaki x jejak bumi.