Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Feb 21, 2009

Najib dah mengganas. PAS pulak lupa diri.

Oleh : AdukaTaruna

Najib tu memang lembik. Tapi maybe berada lama dalam intitusi tentera, dia memiliki pemikir yang keras. TGNA kata Najib ambil Perak ala gangster. Gangster Najib dah luka dan dimalukan 2 kali ni beb.

1. Permatang Pauh.
2. Kuala Terengganu.

Tak lama lagi gangster Najib akan dinobatkan sebagai Ayahanda oleh abang-bang gangster dayus. Bukan Ayah kawasan ni bro, tapi ayah negara tu. Lepas Najib jadi Ayahanda, ada 2 PRK kawasan Bukit.

Ayah gangster Najib dah dimalukan 2 kali. Lepas tu dia mengamuk. Perak diliwat sesuka hati. Lepas liwat Perak, dia jadi Ayah. Dan sudah pasti PRK 2 Bukit, Ayah Najib akan ganas seganas mungkin.

Cakap pasal ganas dan gangster, PR pulak dah lupa diri. Pedulikan PKR yang eksyen dan sifar moral tu, atau DAP yang pentingkan diri, kita halakan fokus kita kepada PAS.

Skang ni dah tumpul beb. Dakwat di jari beb. Mana pergi suara-suara lu orang semua? Apa nak tunggu kena baham sekali lagi ke baru nak mengamuk kat KL tu?

Dakwat di jari mana?
Dakwat di jari mana?
Dakwat di jari mana?
Dakwat di jari mana?

Lu orang genggam semua jari, kecuali jari hantu, then tunjuk kat muka korang depan cermin. Sistem dakwat ni jer la sekatan terbaik terhadap penipuan. Mana BERSIH? Mana baju kuning lu orang setiap Sabtu?

Takan nak harap PKR kot. Si jibauk Anwar tu sibuk retorik sana-sini. Terlompat2 sana, terkencing2 sini. Takan nak harapkan DAP kot. Kalau kena batang hidung diorang baru DAP bersuara.

PAS beb, PAS. PAS ni la wadah untuk semua. Apa guna kitorang hantar lu punya la banyak kat parlimen nun kalau sibuk ikut rentak bodoh Anwar tu. G jahanam sama dia. Dia nak dakwa ada nombor ke takda, g mampos sama dia beb.

Buat kecoh sket pasal SPR nih kat parlimen nun. Fokuskan kat dakwat dulu. Keluar dari parlimen ke, serah memo ke. Kita berjuang demi anak cucu ma, bukan demi Anwar yang poyo tuh.

No comments: