Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Feb 5, 2009

Mari teka apa komen pemimpin UMNO.



Oleh : AdukaTaruna

Skang kita masuk kelas nujum Pak Belalai. Pembaca diminta meneka komen pemimpin-pemimpin UMNO yang disenaraikan ini, berdasarkan tumbangnya BR Perak. Sapa jawab hampir tepat, akan memenangi xpdc melihat hantu kat rumah member wa malam ni. Wa tunggu dalam kete, lu masuk.

1. Komen Paklah :

2. Komen Najib :

3. Komen Muhammad Taib :

4. Komen Khir Toyo :

5. Komen Rafidah Aziz :

6. Komen Ali Rustam :

7. Komen Ibrahim Ali :

Sekiranya terdapat lebh dari 2 pemenang, pemenang perlu menjawab soalan bonus ini :

Komen Anwar Ibrahim :

4 comments:

lelaki_ini said...

Pak Lah : syukur ke hadrat Allah. akan ku sebarkan lg Islam Hadhari hingga ke seluruh pelusok Perak demi m'cari Al Ghazali & As Syafie.. ZzzZzzZzz..

Najib : tima kasih isteriku atas sokonganmu selama ni. i lap u bebeh!

Muhd Taib : ini adalah sumpahan murid2 Kemas atas tindakan JKKKN yg mengunci tadika mrka. pade muko mu!

Khir Toyo : kita akan teruskan amalan penyampaian penyapu buruk kpd PBT di Perak yg x menunjukkan prestasi yg baik.

Ali Rustam : rakyat Perak inginkan Eye On Malacca di Perak. mrka dahagakan hiburan.

Ibrahim Ali : wa sudah ada pesaing maa.. namun title Raja Lompat tetap milik wa. huhu

maymot said...

Adiah x ngancam,,
maleh nak komen,,
Adiah eskrem pree seumo hidup mau gak se porah otak geligo se nih!!
Ok la,kang ekau kocik ati plak,,
Akak komen satu yo,yo..

Komen Paklah : BN mendapat manbai eh2 mantoya eh2 mantelo eh2 mampat eh2 mandat rakyat...zzzzzzzzzzzzzzzzzz,x sompek abih komen,terzzzz la plak,,sowri k...

Anonymous said...

tak baik ooo lu org.. siyes la sket... tapi pak belalai tu apa bro? tenuk ke?

1. Komen Paklah : Syukur la.. dah itu kehendak rakyat..zz*zz ehh... kehendak Tuanku Sultan... zzzz..zzzz...

2. Komen Najib : Ini menunjukkan BN masih lagi kukuh... dan lu orang dah lupa kes Sirul..

3. Komen Muhammad Taib :Kita akan kawal penjualan rantai dan kunci untuk mengelak tadika Kemas dikunci lagi.... a love kids.. ala bucuk2...

4. Komen Khir Toyo :Untuk mengelakkan perselisihan dalam BN negeri Perak, saya dengan berat hati mencadangkan MB dilantik bukan dari kalangan BN Perak... emmm saya mohon mencadang diri sendiri...

5. Komen Rafidah Aziz :Sudah sampai masanya Perak mengalami perubahan... MB wanita pertama patut dilantik... Saya mohon mencalon anak menantu saya...

6. Komen Ali Rustam : Kita akan usahakan supaya kandang babi2 haram dapat tumbuh subur di Perak... kalau berkelompok nnti duit tak masyuk...

7. Komen Ibrahim Ali :Welkam to the club...

8. Anwar Ibrahim: Yessss lu orang dah makan castle... haha lepas ni aku gerak Kc3f4... naik Qd6... haha checkmate!

~zaminc~

KING CAI said...

ni peraduan kire bulu pantat mak lu ke aduka? kah kah kah!