Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Feb 11, 2009

Jangan haraplah si Karpal masuk ISA.

Oleh : AdukaTaruna


Karpal bebal ni adalah peluru UMNO. Sumbat si bebal ni dalam ISA adalah merugikan. SoO, biarkan dia menyalak. Bila dia menyalak, maka anjing2 UMNO akan turut menyalak. Bila keadaan bising maka mereka menarik perhatian rakyat.


Bila UMNO tak ISA-kan Karpal, maka Karpal pula ingat dia hebat. Mahkamah takut akannya. Tu pasal dia sound siapa yang buat laporan polis supaya jangan main-main. Main-main apa kejadahnya? Hak orang awam la nak buat laporan polis. Apa lu buleh sekat kalau wa buat laporan polis yang sama? Nak saman? Saman kerana membuat laporan polis?


Jadi, Karpal bangang dalam cerdik. Dia ingat dia cerdik dan berpengaruh. Tapi pemikir dalam UMNO lebih cerdik. Karpal sedang dipergunakan tanpa sedar. Last2 menyusahkan rakyat bawah yang harapkan Malaysia berubah. Kan ke bangsat namanya tuh. Lu sebagai pemimpin politik, kena mudahkan rakyat awam.


Ntah2 orang tua bodoh ni bersekongkol dengan UMNO. Macam Arab Saudi dengan Israel. Nampak dari luaran macam bermusuh, tapi tindakan menunjukkan satu kerjasama erat.


Team jemaah poyo Pekida bagi amaran, siap terkehel jari tunjuk buah. Beruk2 UMNO pulak gesa Karpal masuk ISA, semua wayang kulit, ma. Semua dusta. Pengundi felda, orang kampong punyalah semangat. Meluap2 asobiyyah diorang. Dasar bodoh pengundi Melayu.


Penyudahnya, jangan harap si Karpal masuk ISA. Umpama Arab dengan Israel. Saling perlu-memerlukan. Bukan wa sokong ISA sangat, tapi kalau kata ISA tu perlu, apasal tak sumbat orang tua poyo nih? Kalau kat luar negara, dah lama pembangkang bunuh Karpal tu walaupun dikawal ketat oleh pemerintah atas alasan kewajiban.

2 comments:

Anonymous said...

Pekida tu binatang ape! . Dulu aku Hormat Pekida , Sekarang AKu ludah pekida,! Kalau Dulu Pekida memang dihormati, Tapi sekarang tidak kerana apa?, sebab anak2 buah dier ler tu.. Lebih2 pulak, dengan melayu pun nak gaduh. Bodoh!

Akutakata said...

Terima Kasih Karpal. Setiap manusia membuat kesilapan walau pun dia raja.

Yang sedar akan kesilapan akan berubah.

Semoga Raja berubah.

wa hentam sape saje....peduli ape wa.