Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Feb 28, 2009

Isu si bangsat Karpal lagi.

jadi, kita pergi kpd pembolehubah dia dululah iaitu karpal mangkuk. pastu lu pikirlah macam mana nak gerak. wa tak terganggu pun dgn karpal ni. pada wa, yg penting cara menangani org macam ni dgn cara paling smart. hehe lu tau ke?
Oleh : AdukaTaruna

Ha.. paham pun kepala otak wa. Hahaha. Pembolehubah Karpal ialah ego dan perasan bagus. Penyelesaian yang boleh dilakukan dengan selesa kalau PAS ada lulit. Tapi sebab PAS lembab, lulit takda, wa ingat wa nak cadangkan benda alah ni la. Tapi tak tau la orang2 ni ada telor ke tak.

1. Wa nak cadangkan Presiden, kalau ada telor lah, atau Ketua Pemuda PAS, pun kalau ada telor, serahkan memorandum secara baik, secara mesra, meminta Karpal tidak melayan permainan UMNO, sebaliknya fokus kepada isu rakyat.

"Kami Pemuda PAS, menyerahkan memorandum ini, bertujuan meminta Karpal tidak melayan permainan UMNO yang bertujuan mengalihkan isu rakyat. Kami menggesa seluruh pemimpin yang telah dipilih rakyat pada PRU lalu untuk terus berkerja terutama di waktu ekonomi tenat ini, dan mengurangkan permainan politik."

Sidang media kat parlimen. Ketua Pemuda PAS, sebelah ada Karpal yang tersipu2 atau masih eksyen. Mesti media perdana beri liputan punyalah.

Lepas tu DAP pun segan kat Ketua Pemuda PAS akan Presidennya sendiri yang macam budak2. Rakyat sure setuju punya dengan memorandum tuh. Tapi, ini kalau bercakap soal telor la. Telor pemimpin lain, beb. Kalau tak, jadi macam wa jer.

AT, apo kato.. lu aje la tubuhkan NGO...
eleh buat mcm chandra muz tuuu, tubuhkan JUST, kata NGO.. padahal dia ngan bini dia jer.. wahaha...
Lu soh Berg buat kertas kerja... hehe.
Lu macam tak tau jer wa. Wa cakap jer lebih nih. Hahaha. Kalau nak buat jgn harap la. Baik wa carik duit. Iman bukannya power sangat nak jadi pemimpin nih.

Gilo beb. Musnah privacy ma. Semua orang kenal. Nak korek hidung dah tak berani, nak ngorat dah tak boleh, nak main tembak2 dengan adik pun tak boleh. Silap jer keluar utusan. Uih... tak boleh beb.

No comments: