Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Feb 4, 2009

Guna kuasa pengaruh TGNA.

Oleh : AdukaTaruna

Wa ingat Kelantan kena tolong. TGNA or Haron Din memang ada pengaruh yang boleh menimbulkan kegentaran hati manusia. Siyes beb.

Wa ingat kalau TGNA bergabung dengan pondok2 Kelantan, MB Kedah, bergabung dengan pondok2 Kedah, PAS Terengganu, bergabung dengan pondok2 Terengganu, buat solat hajat perdana, mohon Allah berikan kekuatan dan buka hati Sultan Perak untuk menerima pembubaran DUN, mahu Sultan tu cair tuh.

Kalau dah puluh ribu serentak 3 negeri, ulama besar pulak tu, siap ada wakil HAMAS lagi, munajat, solat hajat, wa rasa goyang sultan tu beb. Bukan mohon dia lumpuh, tapi mhon dia diberikan hidayah, kekuatan, kesihatan untuk membubarkan DUN Perak.

Ini yang PKR tiada nih. Tunjuk dan didik sket kat ahli muslim PKR tu cara politik Islam bagaimana. Ini dia cara Islam. Ikut pasti selamat ma. Menyusahkan betul. Naik kesian wa kat Nizar n ahli PAS Perak.

So, masa dah suntuk. Husam mana? Kasi sampaikan cadangan ni kat TGNA jap. Orang tua ni jer ada pengaruh seluruh negara ma..

kolling2 abanghensem ....

3 comments:

Anonymous said...

aloooo..... aloooo ..... sapa ni.... laaaa lu ka aduka.... wa ingatkan sapa.... lu dok mana tu.... Ooo kat negeri lu.... wa ingatkan lu dok kelantan...... boley la wa jumpa lu...... haaaa..... jumpa Husam.... wa bukannya orang kuat PAS kelantan bro.... tapi wa ada kenal la sorang dua yang rapat ngan kerajaan Kelantan ni.... yer la tukang sapu SUK pun rapat gak ngan kerajaan negeri.... ari² dia jumpa Husam.....wakakaka..... wa gurau jer.... haaaa.... susah gak bro..... wa pun lama dah tak jumpa geng² wa dalam kerajaan negeri tu..... nanti la wa calling² dia orang.... wa ingat pun nak pegi jumpa membe wa sorang ni..... sambil minum² (bukan mabuk ni broooo)boley la wa borak² pasal isu terbaru ni...... ok la bro..... wa blah dulu..... nanti apa² wa bagitau lu kay???..... satu lagi bro..... camne wa nak sambar novel lu sebijik hah.... wa malas la nak beli online.... berpinau bijik mata wa nak baca ko PC ni..... err..... ok ok..... wa tunggu respond lu..... kay... wa choww dulu bro..... KLEKAK!!! (Bunyi ala² lock topik dalam TKO)....

-abanghensem

lelaki_ini said...

Naik bulu roma wa baca. Mmg itulah kekuatan jamaah Islam. Doa senjata Mu'min. T'ingat TGNA nangis ms solat hajat perdana di KB ms PRU'08.

Pd wa, wat ms ni kita solat hajat & serah isu p'bubaran DUN Perak ni kpd Allah, setelah b'usaha dgn pelbagai cara ngikut lunas undang2 & syarak.

Ms nak PRU lps, kita wat solat hajat sana sini. Lps menang, kebykan kita hnya syukur jap, pastu alpa dah.

Dgn cara ni Allah nak kita ingat balik yg kuasa & kerajaan adalah milikNya, Dia bole bg Dia bole cabut. Mgkn pimpinan x alpa, kita grass-root ni yg lalai.

Anonymous said...

wa stuju nagn lu lelaki_ini.... wa pun perasan... kita semakin kurang dah buat solat hajat or munajat selepas PRU lepas.... pemimpin² PAS pun dah kurang lantang dah sekarang.... mungkin kes di Perak ni akan bagi kesedaran skit kat pemimpin kita ni supaya sedar skit.....

-abanghensem