Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Feb 6, 2009

Bunuh Melayu dulu, baru ular.


Wa jumpa dalam UO.

Anak-anak ular.

Kejap ada, kejap takda. Kejap cuti, kejap bertugas. Kejap masih PKR, kejap bebas, kejap BN.

Bos ular.

Kejap ada nombor, kejap ada senarai, kejap 16 Sept 2008, kejap 16 Sept 2009, kejap sakit belakang, kejap dah ok, kejap liwat paksa, kejap liwat suka-sama suka.

7 comments:

lanchaw lu la aduka!! said...

bos ular kepala ayah ko...
apa mak ko dulu main dengan anjing ke dapat anak spesis menyalak je kerjanya ni..
dasar anjing sial binatang aduka ni!!!
elok pepah sampai lunyai, memekak je menyalak tak sudah2 dengan teori2 tahap bodoh dia tu!!!
FUCK TO ALL YOUR KETURUNAN LA ADUKA!!!

biso bona said...

maghoh boto ko ni, apo kono?

Anonymous said...

Mak 'Lanchau' main dengan apa pulak??????

lanchaw lu la aduka said...

mesti la marah..
dalam keadaan macam ni, patut kita bersatu belasah musuh, ni tak asyik nak nyalahkan orang ni tak betul, orang tu tak betul..
padahal org yg dimakinya tu dah buat macam2 ikhtiar nak kasi kondem musuh..
si anjing aduka ni buat apa???..
setakat nyalak je la kejanya...
aku dah la panah ati dengan puak2 sial yg duk buat dajal kat perak, tetiba si babi ni tak abih2 duk tuding si polan ni salah, sipolan ni tak betul, sipolan ni lembab, si polan ni ular, la biawak la..
so aku nak sedarkan dia yg dia tu sebenarnya HANYALAH ANJING HASIL MAIN MAK DIA DGN ANJING SATU MASA DULU!!!.
NAK MARAH..
FUCK LA NAK MARAH2!!!

Anonymous said...

..marah benar anak didik PKR ni..haha..
kalau dah tahap maki semacam tu, lebih baik delete la tuan aduka..

..kotor sungguh hati..yang baca pun rasa kotor hati..

biso bona said...

mu maghoh aduko, napo maki mok dio? bukan saloh ibu mengandong. mok dio pon tok tau apo dio tulis dlm blog ni. mok dio takdo kono mengono. maghoh aduko jo udoh la. mu doso dgn mok dio tau.

AdukaTaruna said...

oit biso bona. lu speaking in n9 or in klate ni? i terkompius a little bit lah...