Skip to main content

Bunuh Melayu dulu, baru ular.


Wa jumpa dalam UO.

Anak-anak ular.

Kejap ada, kejap takda. Kejap cuti, kejap bertugas. Kejap masih PKR, kejap bebas, kejap BN.

Bos ular.

Kejap ada nombor, kejap ada senarai, kejap 16 Sept 2008, kejap 16 Sept 2009, kejap sakit belakang, kejap dah ok, kejap liwat paksa, kejap liwat suka-sama suka.

Comments

  1. bos ular kepala ayah ko...
    apa mak ko dulu main dengan anjing ke dapat anak spesis menyalak je kerjanya ni..
    dasar anjing sial binatang aduka ni!!!
    elok pepah sampai lunyai, memekak je menyalak tak sudah2 dengan teori2 tahap bodoh dia tu!!!
    FUCK TO ALL YOUR KETURUNAN LA ADUKA!!!

    ReplyDelete
  2. maghoh boto ko ni, apo kono?

    ReplyDelete
  3. Mak 'Lanchau' main dengan apa pulak??????

    ReplyDelete
  4. mesti la marah..
    dalam keadaan macam ni, patut kita bersatu belasah musuh, ni tak asyik nak nyalahkan orang ni tak betul, orang tu tak betul..
    padahal org yg dimakinya tu dah buat macam2 ikhtiar nak kasi kondem musuh..
    si anjing aduka ni buat apa???..
    setakat nyalak je la kejanya...
    aku dah la panah ati dengan puak2 sial yg duk buat dajal kat perak, tetiba si babi ni tak abih2 duk tuding si polan ni salah, sipolan ni tak betul, sipolan ni lembab, si polan ni ular, la biawak la..
    so aku nak sedarkan dia yg dia tu sebenarnya HANYALAH ANJING HASIL MAIN MAK DIA DGN ANJING SATU MASA DULU!!!.
    NAK MARAH..
    FUCK LA NAK MARAH2!!!

    ReplyDelete
  5. ..marah benar anak didik PKR ni..haha..
    kalau dah tahap maki semacam tu, lebih baik delete la tuan aduka..

    ..kotor sungguh hati..yang baca pun rasa kotor hati..

    ReplyDelete
  6. mu maghoh aduko, napo maki mok dio? bukan saloh ibu mengandong. mok dio pon tok tau apo dio tulis dlm blog ni. mok dio takdo kono mengono. maghoh aduko jo udoh la. mu doso dgn mok dio tau.

    ReplyDelete
  7. oit biso bona. lu speaking in n9 or in klate ni? i terkompius a little bit lah...

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.