Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Feb 7, 2009

Ada video sket. (wa nampak Berg dalam tu)



salam'alaik,

beb, lu leh tolong publish video ni dalam lu punya blog tak?

http://www.youtube.com/watch?v=QJf9ZBpBe1U

dan seru bloggers lain yang lu kenal supaya publish video ni.

boleh ke tak boleh ke lu yang wat keputusan.

pape hal wa terima kasih dulu.

wassalam'alaik.

--
petunjuk bijaksana

AT : Kat minit 3.3* macam muka lu jer Berg.

7 comments:

Anonymous said...

yang mana berg bro.... yang pakai baju biru tu ker..... pergh!!!! hensem gak mamat ni.....

-abanghensem

lelaki_ini said...

Wa tgok video ni smlm. Menyirap darah beb, t'ingat zaman Reformasi'99. Ms tu wa mmg anti dgn Polis & FRU ni. Wa plak baru masuk U. Tempias reformasi cpt merebak dlm U. Muncul plak isu KMM, sorg2 lecturer kena cekup. Gerakan Islam kampus mmg m'cabar ms tu.

Then t'ingat video rakyat vs FRU di ceramah Malau, Kubang Pasu. Ms tu syok tgok MC ceramah Lokman Adam keADILan maki & halau polis & FRU, siap koyak surat saman lg.

Then himpunan rakyat di Lebuhraya Kesas, Ust Fadzil ada lg. Pun FRU bangsat wat pedajal.

FRU ni, kat medan wa rempuh cukup2, dlm solat wa doakan Allah azab lu. X de alasan lu t'paksa ikut arahan boss lu utk belasah muslimat & org tua. Lu bole resign & cari keje lain kalo lu nak, b'gantung lu yakin rezeki tu sape nye. Bangsat nye FRU & polis !

Anonymous said...

apa yg menyedihkan adakah di antara kamu semua ada nampak kelibat bangsa mata sepet di sana???

Anonymous said...

pergh... seronok baca komen bro lelaki_ini. haha..

nyle

maymot said...

tu bkn berg la,,tu bergamot..

Berg said...

Alamak.. lu buat wa kantol la bro.. lu nak wa kene ISA ke apa... wakaka...

Btw mana??.. wa x nampakpun diri wa... hehe...

Wa aliran tuah ma.. wakaka

AdukaTaruna said...

Sebijik macam lu Berg. Kat salasa point salala salasa.

Ceh. Aliran Tuah. Dasar Tun Mutahir punya dak Johor. Sama cam kakmot.