Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jan 30, 2009

Sakit perut wa tahan nafas nak gelak beb.



Oleh : AdukaTaruna

Laporan polis terhadap SPRM oleh pemimpin UMNO. Bukan ahli ni beb. Tapi pemimpin. Kesaksian berdasarkan sejarah memang susah wa nak caye. Siyes beb. Wa akan sentiasa merujuk sejarah.

Memang hak dia buat laporan polis. Tapi, SPRM nak dera pemimpin UMNO dengan cara camtu? Ceh. Wa takkan caya dulu beb. Tunjuk bukti dulu. Lebam2 lu mana? Apsal tak tangkap gambar dan siarkan?

1. SPRM nak dera dia camtu? Siap suruh bogel ni. Dia pemimpin UMNO ni beb. Logik la sikit. Mati-mati wa takkan caye beb. Siyes nih.

2. Polis nak dakwa dia buat laporan palsu? Telur polis pun dia pegang beb. Cane polis nak dakwa dia? Lawak antarabangsa kalau polis dakwa dia atas report palsu.

Dalam laporan polisnya semalam, ahli jawatankuasa Umno Maran itu mendakwa tiga pegawai SPRM termasuk seorang ketua unit menumbuk "kepala, perut dan bahunya bertubi-tubi".

Ok. Takpa. Lagi apa yang SPRM tu buat kat hang?

“dipaksa bertelanjang dan berguling-guling di atas lantai dalam keadaan berbogel.”

Ekelee… orang tua nih. Nasi tambah nampak. Lu nak tipu sapa ni beb. Nak tipu gua sori la. Nak tipu massa supaya SPRM dilihat zalim dan salah, boleh. Tapi, nak kencing wa, susah sikitla walau tak mustahil.

Lu pemimpin UMNO ni beb. Kebal undang2. Cakap jer la Khairy suruh lu buat camni sebab nak lindungi Norza. Kantoi Norza terkantoi lak Keri tu kang.

Beliau juga menyifatkan penderitaan yang didakwa dialaminya itu dengan kem penyeksaan Abu Ghraib di Iraq sewaktu pentadbiran Saddam Hussein.

Waarghhhhh kakakakakaka. Dey aneyy. Lu bukan KMM ma. Lu bukan pemimpin PAS ma. Lu bukan Al-Arqam ma. Lu pemimpin UMNO beb. Agak-agak la nak kencing pun. Berpada-pada la kalau nak attack imej SPRM pun. Hahahahaha.

Musti kena dera dengan elektrik macam citer Rambo kan. Kan. Hahahaha. Pastu kena rendam dalam lumpur macam Rambo gak. Hahahaha. Orang tua ni. Level IQ standard Malay. Nak kencing pun standard Malay gak.

"Seorang pegawai telah mengugut untuk meletakkan puntung rokok yang dihisapnya pada kemaluan saya."

Waaarghhhh kakakaka. Lu punya story mesti cari kat internet. Study la rajin sket beb. Mesti lu cari kat google nih. Hahahaha. Lu nak tipu wa tak dapek la bai.

"Mereka telah mengugut saya bahawa isteri saya akan ditangkap dan dibogelkan jika saya tidak membuat pengakuan bahawa Datuk Norza Zakaria-lah yang menyuruh saya untuk memberi duit kepada ahli-ahli Umno yang terbabit," dakwanya lagi dalam aduan polis tersebut.

Hahahahaha. Nak taip pun susah ni beb. Asyik gelak jer. Ni mesti rujuk cerita ahlong ceti nih. Hahahaha. Ada dia ambil gambar bogel lu tak kasi ugut? Wakakakaka. IQ level Melayu, nak tipu ala James Bond. Adeh… sakit perut wa tahan nafas nak gelak beb.


2 comments:

Anonymous said...

hehehe......
dia orang ni bodoh.... buat citer camni.... lagi buurk la nama pulis.... dia ingat nagn buat citer camtu rakyat jadi kasihan kat dia orang ke...... lagi suka ada la.....

AdukaTaruna said...

bagi wa, rakyat kesian motif kedua.

motif pertama nak nagi imej jahat kat SPRM. Sebab SPRM tak sekepala dengan diorang atas pembaharuan yang Paklah buat, sebelum Paklah berambus.

Lepas repot polis kata polis bogelkan dia, suruh guling2, step seterusnya himpun barua2 bantah SPRM.

Hahaha. Sandiwara tahap Tadika KEMAS.