Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jan 6, 2009

Nak tuntut penjelasan parti anak-beranak ni.

Oleh : AdukaTaruna

Lepas PRK KT ni, tak kira PAS kalah atau menang, wa nak tuntut penjelasan parti anak-beranak ni. Mana perginya individu-individu ini semasa penamaan calon :

Kategori anak-beranak.

1. Anwar.
2. Kalau takda Anwar, Wan Azizah mana?
3. Kalau takda Wan Azizah, Nurul Izzah pun demam?

(Memang nak kono ni…)

Kategori jawatankuasa.

1. Ketua umum PKR, si Anwar.
2. Kalau takda Ketua Umum, Presiden masih Wan Azizah ke? Mana dia?
3. Kalau takda Wan Azizah, mana Syed Sosialist?
4. Kalau takda Syed Sosialist, mana anak-beranak Ali? Azwan Ali nampak la wa.

Pergh… banyak besar lu orang punya kepala ha…..

5 comments:

lelaki_ini said...

anak beranak Kit Siang & Guan Eng dtg x?

x masuk dlm pakej tibai lu skali ke?

lelaki-ini

Anonymous said...

azmin ada, boleh rujuk gambar kat msiakini, kalau tak silap, dia ada sebelah tok guru haji hadi..
syed sosialis pun ada, mb kalid pun ada, tian chua, saifudin nasation pun ada...
kira takde isu la tu..
cuma puak2 dap je tak perasan lak ada ke tak...

Anonymous said...

kau tertinggal train ke yop?...dah lama depa gi buat lawatan kat luar negeri selesai persidangan parlimen dulu...

apara punya tur...

naruto

Anonymous said...

hahaha.........

camne ni.... selalunya lu ni peka gak tapi sekali ni culas gak lu.... sebelum ni sedap jer lu tibai orang, sekarang camne ni...... lu kena jawab ni.... kalau tak teruk la lu kena tibai ni..... hehehe

-abanghensem

adukataruna2008@gmail.com said...

Hahaha. Basic arr bro. Bantai org, mesti kena bantai balik pulak skali skala. ngeh2.

Pro ma.. :p