Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jan 20, 2009

Najib datang lagi dengan istilah ubah.

Oleh : AdukaTaruna

Rujukan : Di sini.

Dulu masa rakyat dihimpit kesulitan hidup, Najib datang dengan ubah cara idop. Kini UMNO dihimpit kesulitan popularity, Najib datang dengan ubah budaya dan imej. Najib-najib.

Skang wa nak jadi jahat jap. Wa bebas n blogger nyamuk. Takper. Hahaha. Pemimpin PAS tak bleh jahat macam wa.

Najib yang juga Timbalan Presiden UMNO berkata, UMNO perlu mengubah budaya dan imejnya agar disenangi oleh rakyat.

1. Den nak ekau suh bik mama ubah imej dulu. Muka keras macam kete kena simen. Gedabak punya besar, perasan seksi. Sekali tgk mcm penguin. 2 kali tgk mcm dugong pun ada.


2. Budaya bik mama yang suka karaoke tu kasi ubah. Menyampah wa tgk. Nak karaoke, karaoke la kat rumah. Ini kat majlis2. Paling wa angin dulu kat rancangan Bersamamu.Wa rasa calom Wan Farid kaki karaoeke tu dipilih oleh bik mama kot.

“Pemimpin UMNO di semua peringkat mesti menunjukkan imej positif dan mesra rakyat,”

Mesra rakyat tau. Bukan mesra Shah Rukh Khan.

2 comments:

Anonymous said...

Fuhhh..ingat najiberg,,rupanya najib antutuya...

..penguin..?? dugong..?? kutok jgn x kutok,,haha

~k.memot~

Anonymous said...

hahaha..... sesedap n secukup rasa jer ko kutuk bik mama kesayangan najib tu.... hahaha

-abanghensem