Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jan 30, 2009

Kepada semua bloggers..


Oleh : AdukaTaruna

Rujukan : Di sini.

1. Kita perlu menjadi pendokong utama check and balance.


2. Jangan sesekali mendorong mana-mana pihak politik selesa dan besar kepala.


3. Mangsa yang berkenaan sangat sensara. Kita tak rasa beb. Diorang yang rasa. Rumit terutama wanita dan kanak-kanak.

Jadi, wa menyeru (blogger sebaya dan ke bawah), merayu (blogger atas wa) kepada semua blogger, untuk menekan kerajaan Selangor dalam kes ini (dan mana-mana kerajaan baik BR atau BN), membela nasib mangsa.

Sakit bro2 semua. Diorang tu standard kita jer beb. Bukannya kaya. Level pendapatan macam kita. Cuma kita sedikit bernasib baik jer. Kita hanya ada blog di mana berjuta fikrah awam dibentuk oleh kita.

Nak hulur kuasa politik, kita takda.

Nak hulur kuasa duit, kita tak mampu.

So, bro2 bloger semua, wa minta tolong tekan Selangor dalam isu ini. Kalau boleh semua publishkan entri atau pendapat atau tekanan bloggers serentak, kita dah cipta satu isu penting. Di mana semua bloggers membicarakannya.

Pihak2 lewa, pihak selesa ni perlu dibeduk bro.

Jangan biarkan trend rakyat menolak BN menyebabkan BR besar kepala seperti BN ketika trend rakyat menolak BR.


No comments: