Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jan 21, 2009

Jijiknya Rosmah berbanding Hasmah.





Oleh : AdukaTaruna

Rosmah ni membuatkan wa jadi jahat. Ntah kenapa wa menyampah dengan Rosmah sehingga wa jahat kutuk2 dia. Najib belum lagi jahat macam Tun. Atau walau Tun lebih jahat dari Najib, wa tetap respek Hasmah beb. Kejahatan Tun diasingkan.

Hasmah intelek. Rosmah sampah.

Hasmah cool, tenang dan bersederhana. Rosmah gile glamer, kaki karoke, penguin yang perasan seksi.

Hasmah jaga maruah suami dia. Takder masa nak peluk2, laga-laga pipi dengan artis Hindustan. Rosmah penguin?

Hasmah bermaruah. Tak main la abiskan duit rakyat dengan program mengarut macam Taman Orkid, Hari wajib pakai batik, kebaya nyonya, penanung kelab Hindustan.

Hasmah berpendidikan. Doctor beb. Tak mainlah sebat orang gaji atau curang dengan suami kawin dengan ahli politik.

Hasmah jadi Wanita Pertama Negara lagi lama dari Rosmah. Tapi tak muncul bagi perutusan khas secara berasingan dengan Tun. Bini Bush yang jahat pun tak buat camtu. Tapi Rosmah? Ari tu selamba badak jer ada slot khas dia berasingan dengan Najib.

3 comments:

lelaki_ini said...

lu jgn benci dia teruk sgt. lu x tau ape yg t'tulis di Luh Mahfudz. lom tentu lu slmt dr jd menantu dia, hehe..

AdukaTaruna said...

menantu ok lagi bro.. jgn asben dia da.. wakakaka

Anonymous said...

key per lu jadi usban dia kalau terjadi pa pe kat abe jib..... seswai la lu ngan dia.... wakakakakaka

-abanghensem