Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jan 31, 2009

Dasar gen lemah : Parti UMNO lebih besar dari perlembagaan negara.



Oleh : AdukaTaruna

“Jangan ambil hak kami.”

“Jangan campur urusan kami.”

“MT memutuskan UMNO sendiri uruskan rasuah.”

Kepala otak lu. UMNO parti la bongok. Berdaftar di bawah perlembagaan negara. SPRM tu suruhanjaya beb. Tak kira la UMNO ke, PAS ke Syarikat Runcit Ah Liang ke, Kedai Buku Omar ke, semua di bawah SPRM. Dasar bebal gen Melayu.

Saiz otak Melayu yang dietnya nasi-karbohirat ni sekitar 1400cm padu jer. Berbanding gen atau spesis pemakan gandum-protien ni, mereka 1500cm padu.

1400cm padu darapkan dengan peratus kemampuan dia meneroka otak sendiri. Dah kecil. Lainlah kalau melayu ni dididik menggunakan kedua-dua anggota kanan dan kiri, barulah peratus penerokaan otaknya lebih luas kerana menggunakan otak kiri dan otak kanan.

Contoh :

1. Melayu 20% daya teroka x 1400cm2

Jauh lebih bangang dari

2. Parsi-Eropah-Yahudi 20% daya teroka x 1500cm2

Jadi, kalau nak fight, kena

3. Melayu (20% x 1400cm2) x 2 [mahir menggunakan kedua-dua belah anggota. Kanan dan kiri]

Tetapi tetap kalah dengan

4. Parsi-Eropah-Yahudi (20% x 1500cm2) x 2 [mahir menggunakan kedua-dua belah anggota. Kanan dan kiri]

Tu pasal Zidane yang bukan Melayu, pemakan gandum, jauh lebih terer dari Zafuan, pemakan nasi tu.

Dan bertambah buruk apabila Zidane berupaya meneroka otak kiri dan otak kanan apabila dia mahir menggunakan kaki kiri dan kaki kanannya; berbanding Zafuan yang kaki kanan mahir sepak bola, kaki kiri mahir kawin lari dengan Rita Rudaini.

3 comments:

lelaki_ini said...

lu btol2 marah dia kebas Rita Rudaini lu ni.

dah x de jodoh bro. x pe, janda lawa ramai lg. abby ada.. nanu bole.. norish karman pun ok ape, hehe

Anonymous said...

Lu tau bro, wa punya gelak bila tengok blog bro Penarik Beca.

Ada cerita Aby Abadi beb. Wakakakaka. Ntah apa mimpi dia citer bab artis ntah.

Lawak gile.

AT

Anonymous said...

bro AT.... wa pun ada kenal sorang janda anak dua... lu nak kenal ke..... hehehe

-abanghensem