Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jan 6, 2009

Anwar hadir ke tak?

Wa nak tanya kepada yang tahu la. Anwar hadir ke tak pada penamaan calon? Kalau tak hadir, mengapa? Dia berada di luar negara atau sebagainya? Abanghensem mana? Brader kesayangan lu ni pergi mana?

7 comments:

lelaki_ini said...

ape kata lu tibai dia lps PRK
10 hari ni keje ngempen & solat hajat je
x yah tibai sesape kecuali BN

lelaki-ini

Anonymous said...

wahhh!!! lu hantam wa yer.... mana ada wa sayang kat DSAI... wa respek dia sebagai pemimpin jer bro.... wa pun dok tunggu gak kelibat dia sepanjang kempen PRK KT ni.... setau wa dia pegi obesi pasal israel vs plestin/Hamas tu.... mungkin dia dah balik Malaysia sekarang kot.... kita tunggu n tengok jer.... dia bantu tak PAS kat KT nanti....
-abanghensem

adukataruna2008@gmail.com said...

Hihi.. mana la tau u cayang brader anwar, bro. Hahaha

Wa nak tuntut penjelasan mana dia pergi? Syed Hussien takda, Wan Azizah tak da.

Sebelum wa membelasah parti keluarga ni, wa kena tahu sebab musabab die.

lelaki_ini said...

td lu tnya DSAI
ni tnya DSWA & DSHA plak
baik lu kata pemimpin PKR trus

klu refer web DSAI
6 Jan dia & DSWA msh d Turki
rundingan isu Ghaza

lu nyalak la kat web dia
mana tau dia leh respon
heh

lelaki_ini

adukataruna2008@gmail.com said...

pemimpin PKR ada bro. Nasudin ado, PKR Ganu ado, AMK ado.

Anak beranak Lim, n anak-beranak Karpal pun nak kono gak nih.

RajaLautRoad said...

DSAI dengan bini dia pergi ke Asia Tengah, tgh duk pikir2 dengan para pemimpin Arab bersama PM Turki untuk kasi setel konflik kat Palesti la bro...
dia Insya-Allah balik ptg ni dan mungkin malam ni atau esok dia akan turun kat KT la kasi kempen utk menangkan calun PAS!!
bro jangan la kasi panas tak pasal2 lak..
kalau di pi oversea makan angin, wa pun angin satu badan jugak..
tapi dia ada urusan yang pastinya lebih penting untuk kesatuan sejagat..
yg bro duk angin nuar tak dtg hari nama calun ni, bro dah berapa hari dah berkampung kat sana???

Anonymous said...

hehehe.... wa bukan apa bro..... nantikan orang kata apa plak kat wa bila wa kata wa "sayang" sama DSAI (haaaa..... dalam kepala lu dah nampak apa ni).... hehehe......

-abanghensem