Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jan 6, 2010

Lu agak2, Songkok Putih berani macam jejaka N9 tak?

Oleh : AdukaTaruna

Wieh korang.. gua nak tanya korang satu soklan nih. Ada sekor jejaka ensem N9. Dia selamba, terbuka lagi macho jer publish penjelasan SP kat blog dier. Tapi, lu agak2, SP berani buat macam tu gak tak? Publish dakwaan jejaka ensem N9 tu kat TKO.

Apa beza jejaka N9 dengan jejaka Terengganu. Cer lu orang bagi dalil aqli, naqli n zaqwan sket.

4 comments:

Penembak Babi said...

Bhai..

Takyah tunggu akan datang...lu skang pun hari-hari kencing owang...

xenan, uma, bumblebee, dugong dll. siang malam kena kencing sama lu....huhuhu

Manjungmari said...

Salamm...
Semenjak dah hilang teruna ni dah pandai buat macam-macam cerita dah....

30 hb ni jadi ka?.....

AdukaTaruna said...

haha.. jadi bro.. nanti gua email pelan lokasi mahkamah kes gua tuh..

uma said...

kes mahkamah lu
FRU ada turun tak?hehe