Skip to main content

Bodo nak mampos Ketua Pemuda PAS Bayan Lepas.



Lu tengok la Ketua Pemuda PAS Bayan Lepas nih. Orang demo pasal Islam, dia demo pasal Melayu. Berapa petala langit la dia punya stupid. Orang nak demo, dia nak demo. Tapi atas prinsip apa dia nak demo? Yang cemarkan kalimah takbir jadi takebeer tu siapa? Macam bongok. Skang dengan anehnya nak pertahankan kalimah Allah. Hadoi yai... puak munafik.

  • Jangan benarkan Kristian guna kalimah Allah
  • Mari kita tukar kalimah takbir jadi takebeer
Bodo nak mampos punya Ketua Pemuda PAS Bayan Lepas.

    Comments

    1. itu la nak berpolitik lambat siang, pemimpin2 diatas tu ajo2 je le, buat malu kaum je.

      ReplyDelete
    2. he he ada bendera 3 warna tu. biasa gua jumpa warna ni dalam rasta club (reggae) je. ataupun kat depan disco tapi kat depan disco ni bouncer dia yang pakai he he

      ReplyDelete
    3. Bendera tiwa warna tuh cam bendera Reggae jer aku tgk!

      Allah tak pernah suruh sapa-sapa bela ALLAH, yg ALLAH suruh ialah "to serve Him", "menurut perintah Tuhan"

      Ini ade ramai Melayu Fakap dok ingat Allah perlukan pembelaan mereka.
      Bodoh Piang, baik lu orang bela ayam la woi ade gak pekdah nyer!

      ReplyDelete
    4. -budak pekida bgitu obses ngan no.3..bndera pun 3 kaler,kalu pkai cincin pun 3 bji,malah kalu lu pratikan tgn bdak2 nie diorang at least akan pkai 3 bnda kt tgn dirang.. dorang pun dikenali sbg 3 line..malah kalo lu org tgk stiker kt mtor or keta bdak2 nie,agka 3 mti ade..

      -so ape yg wa nk kaitkan ialah,kes kebkran or letupn di gereja bru2 nie, mmg dilakukan oleh bdak2 pekida,sbb 3 gereja trbakar di 3 tmpat yg brlainan..diorang mmg suke tglkan tnda cmgitu..

      -pada pndangan wa la..

      -zargus-

      ReplyDelete
    5. Betul ke Zargus? Bahaya ni. 3 line bakar 3 gereja. Juzuk 36 bakar 36 gereja. Double 7 bakar 77 gereja. Parah ni.

      ReplyDelete
    6. Tak pasal pasal Ketua Pemuda PAS bayan Lepas kena maki. Nak tulis pun takut camna nak langgar Hadi. Bongok 3 line tu Pukida balaci UMNO...

      ReplyDelete
    7. wah...ni party kutuk mengutuk sapa ni? 3 line tu bukan Pekida (sah). Depa 3 line tumpang nama Pekida untuk buat kerja kotor (samseng melayu)...& balasi UMNO sama...dah ler mangkuk ada hati nak petahan Islam..konon.. & kalau ada mereka yg terlibat bakar gereja, elok ler depa tu kita potong tangan saja...buat malu Islam saja.

      p/s: spare me...hehehe ///

      ReplyDelete

    Post a Comment

    Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

    Popular posts from this blog

    Ulasan gua PRK Kajang

    Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

    Betul ke Islam yang kau anut?

    Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

    E wallet rupanya voucher potongan harga.

    Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.