Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Aug 18, 2009

Pergh.... best giler jadik ulamak.

Ana dah kahwin

KUALA KUBU BHARU: “Ana harap semua kemelut dan gosip dinoktahkan dengan ijab kabul. Ini (pernikahan) juga doa daripada kalian semua (wartawan),” kata penyanyi, pengacara dan penceramah bebas, Akhil Abdul Hai atau lebih dikenali sebagai Akhil Hayy selepas selamat diijab kabulkan dengan penyanyi Waheeda, semalam.

4 comments:

Anonymous said...

oiiit lu jangan memain... si akhill ni marah kat bini dia sebab bising kat press pasal rumahtangga dia.... tapi cara setel masalah rumahtangga dia lagi ganas..... trus jer kawin lain.... setel..... hahaha

p/s: tapi sayang si waheeda tu..... wa tengok dia tu memang seswai kawin ngan wa la.....
-abanhensem

Anonymous said...

Ko kutuk lah lagi ulama.Ko tak tahu dia punya untung wo dapat bini lawa.Ulama pun ada peminat gak.

Anonymous said...

dia cerai ikut islam
kawin baru ikut islam
apa yg salah?

Anonymous said...

yg salah dia tinggalkan bini lama dan anak-anak terkontang kanting 2 tahun.nafkah ntah ke mana.sibuk kejar dunia di astro,sibuk kejar waheeda.bini berkorban didik anak di rumah diabaikan.