Skip to main content

Penting! Kepimpinan PAS Perlu Jumpa Agong Sebelum Paklah.

Di sini, wa pastekan tulisan saudara ahmadhadeed yang wa rasakan penting dalam percaturan / perjuangan politik tanah air. Harap kepimpinan yang terbaca ini akan pantas. Semoga ALLAH memudahkan anda dan rakyat semua. Amin.

********************************************

Rakyat Mesti Berjumpa Agong Skrg Sebelum Dollah guna Mageran untk selamat diri.


Oleh
ahmadhadeed

" Kita memberi harapan penuh kepada j/kuasa PROTES untuk mengendalikan tunjuk perasaan satu juta di Kl.Mereka telah berpengalaman dan berdaya maju Perlu di maklumkan bahawa senjata akhir BN UMNO ialah Mageran jika mereka berdegil tidak mahu batalkan kenaikan yang mereka istiharkan. Matlamat kita jelas, turunkan minyak ke harga asal atau kita tunjuk perasaan secara aman satu juta orang di KL. Nothing more or less.

Senjata Mageran tidak boleh di guna kalau Agong memahami keadaan sebenar rintihan rakyat dan memahami kebodohan kerajaan di bawah Dollah Bangan. Oleh itu pihak PROTES mesti mengadap Agong dengan segera dan mempersembahkan duka rakyat yang sudah tidak tahan penderitaan akibat akibat minyak naik dan kos hidup meningkat. Ini perlu disegerakan sebelum ada pihak lain mengambil kesempatan.

Mageran adalah suspension of legislative power untuk mengurai satu satu pertelingkahan rakyat dan negara. Ia pernah berlaku secara tulin pada 13 mei dan di salah laku dengan sengaja oleh BN untuk menjatukhan kerajaan PAS di kelantan. Mageran tidak boleh di exploit oleh Dollah kalau machinery PROTEST melaksanana semua check list dengan baik. PROTES mesti menambah lebih ramai professional negotiator supaya rakyat tidak kalah dan kerugian dalam kes minyak ini.

Tunjuk perasaaan satu juta ini inshaallah akan memberi pengajaran kepada seluruh manusia tertindas di mesir, burma dan negara lain agar mereka bangkit menentukan nasib mereka sendiri bukan hanya di tendang terajang oleh kerajaan yang zalim.. Kita tidak mahu jadikan Malaysia menjadi negara zalim saperti burma dan mesir yang menindas segala rintihan rakyat dengan kekerasan . Rakyat akan check and balance kerajaan zalim dan PROTES lah yang rakyat diberi amanah oleh rakayt untuk membela rakyat .

Jalankan kerja dengan ikhlas dan cekap supaya peristiwa pahit ini berubah menjadi manis. Saya yakin jika rakyat benar benar faham dan perasaan perit sudah menghilangkan perasaan takut, berjuta akan turun menunjuk rasa. Ini adalah perhimpunan aman dan kita berjanji tidak ada satu tong sampah pun akan terbalik melainkan tong sampah umno dan bn.

Comments

  1. Anok Oghe Tupat - AKA Org Minyak Yg Dah X leh Jadi Org Minyak Sbb Minyak Naik. Tq F**k Lah.

    SKARANG NI AKU DOK MENYUMPAH SETIAP PENGUNDI X KIRALAH DIA PENGUNDI BETUL KER PENGUNDI HANTU YANG MANA MENGUNDI B*BI NASIONAL (BN). KERANA MEREKALAH SELURUH RAKYAT MALAYSIA MENDERITA!!!!!!!!!!!!

    Dr Blog ahmadatalib.blogspot.com

    * kerajaan kita tak berhati perut!
    * tak boleh buat beransur-ansur kah?
    * saya pakai kereta Perodua Kancil. Kenaikkan ini menjejaskan hidup saya
    * kalau macam ni, macam mana nak pergi cuti dan jalan-jalan cari makan
    * What! They think we are millionaires ah!
    * I regret voting the Barisan Nasional and put them back into power
    * Is this how they return our faith and trust?
    * BN menang pilihanraya, rakyat menderita
    * Memang betullah orang kata BN tu maknya Barang Naik!
    * Kalau ya pun nak naikkan harga, takkan tak boleh buat berperingkat
    * Dahlah naikkan harga minyak, RTM pula cuba nak bagi hati kita sedap tetapi mereka tak ikhlas
    * Tak boleh pakailah dia ni!
    * Kita kena ajar BN di pemilihan akan datang
    * Menteri memang mudah cakap, tetapi kita rakyat biasa yang bisa
    * Dengan cara macam ni BN harap nak kembali berkuasa di Pulau Pinang, Kedah, Perak dan Selangor? Pergi jalan dah!
    * Kerajaan dah bayangkan nak naik harga, tetapi tak sangka sampai begini!
    * Apa dah jadi?

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.